خانه / ویفر / مرکز خرید ویفر

مرکز خرید ویفر

مرکز خرید ویفر عرضه کننده انواع ویفر در بسته بندی های

کوچک و بزرگ و فله در طعم های مختلف،آماده ارسال محصول

به سراسر کشور می باشد.

ویفر

ویفر نوعی بیسکویت ترد، شیرین،نازک و خشک است که بصورت چند لایه تهیه شده و در بین لایه ها از کرم هایی با طعم های مختلف استفاده می گردد.

انواع ویفر

در واقع نوع ویفر را کرم های تشکیل دهنده آن تعیین می کنند،به نوعی که اگر از کرم های با طعم میوه ای از جمله موز،پرتقال،نارگیل و … استفاده گردد،ویفر میوه ای بوده و چنانچه از کرم کاکائویی استفاده گردد،ویفر کاکائویی می باشد.با رشد روز افزون انواع طعم دهنده ها امروزه طعم هایی نظیر پسته،فندق،نخودچی و .. نیز به سبد این محصول اضافه گردیده است.دسته بندی دیگر این محصول شامل نوع بسته بندی شامل بسته های کوچک در وزن های 20 تا 100 گرم و کارتن های فله 1 ،2 ،3 کیلویی می باشد.

فروش عمده ویفر فله ای

امروزه اکثر مشتریان و خریداران محصولات غذایی بدنبال قیمت های نازل تر هستند،مسلما چنانچه هزینه های بسته بندی در زمان تولید هر محصولی کسر گردد،بطبع قیمت ها نازل تر و برای خریداران بصرفه تر می باشد.از طرفی برای مصرف کنندگان دائمی ویفر نیز خرید انواع بسته بندی مقرون بصرفه نمی باشد.از این رو مرکز فروش شیرینی،بیسکویت و ویفر علاوه بر عرضه انواع بسته بندی بصورت ویژه اقدام به عرضه عمده ویفر فله می نماید.

مرکز خرید ویفر

ارسال مستقیم محصولات در مرکز خرید ویفر

این مجموعه کلیه سفارشات را بصورت مستقیم به سراسر ایران و مقاصد مورد تقاضای خریداران محترم ارسال می نماید.همچنین در این مرکز جهت رفاه حال مشتریان گرامی و صرفه جویی در هزینه ها، امکان ارسال غیرحضوری سفارشات محیا گردیده است.

ثبت سفارش

از کلیه متقاضیان محترم تقاضا می گردد،برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نموده و یا از طریق تلگرام در ارتباط باشند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش ویفر ارزان قیمت

فروش ویفر ارزان قیمت

امروزه فروش ویفر ارزان قیمت در سراسر ایران رواج بیشتری داشته،چرا که یک میان وعده …

Instagram
SOCIALICON