خانه / ویفر / خرید ویفر فله ای ارزان قیمت

خرید ویفر فله ای ارزان قیمت

امروزه خرید ویفر فله بعنوان محصولی پرتقاضا برای کودکان و بزرگسالان اهمیت قابل توجهی پیدا کرده است،طعم های متنوع و ترد و شکننده بودن این خوراکی لذیذ یکی از علل اصلی این علاقه است.اگر در شهر شما نیز افراد زیادی به صرف این محصول علاقمندند،می توانید برای خرید ویفر در کارتن های 3 کیلویی برای پخش عمده با مدیر فروش ما در ارتیاط باشید.

ویفر رنگی

امروزه علاوه بر دلایل بسیاری که برای فروش زیاد ویفر وجود دارد و به بخشی از آن اشاره گردید،دلیل دیگری نیز وجود دارد و آن تنوع رنگ در نان ویفر و کرم های آن می باشد.این موضوع بصورت قابل توجهی نظر کودکان را به خود جلب می نماید.

برش ویفر

این محصول در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ برش می خورد،که بهترین آن در حالت لقمه ای می باشد.البته این موضوع کاملا وابسته به نظر و سلیقه مصرف کننده و خریدار بوده و به همین علت در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می گردد.

خرید ویفر فله ای ارزان قیمت در تنوع طعم و رنگ

ویفرهای این مجموعه،دارای کیفیت مناسب و در عین حال قیمت مقرون بصرفه ای هستند.علاوه بر این طعم های متنوعی نظیر کاکائو،موز،پرتقال،طالبی،وانیل و … را شامل شده و در ابعاد کوچک و بزرگ،در رنگ های مختلف و بصورت ساده به بازار عرضه می گردند.

خرید ویفر فله بصورت عمده

این مجموعه ویفر را همانند سایر محصولات بصورت عمده و با قیمتی مقرون بصرفه به بازار عرضه می کند.بدین ترتیب مشتریان ما را بنکداران،پخش کنندگان محصولات غذایی ،صادر کنندگان،پخش کنندگان منطقه ای ،محله ای و استانی و فروشگاه های زنجیره ای تشکیل می دهند.

خرید ویفر فله ای ارزان قیمت

ارسال سفارش به سراسر کشور

ما همواره در تلاشیم تا با ارسال مستقیم محصولات به سراسر کشور و حذف حضور فیزیکی مشتری بالعکس برخی فروشندگان که خریدار را ملزم به حضور در محل و صرف هزینه هایی نظیر ایاب و ذهاب و سختی های وابسته به آن می نمایند.با ارسال سفارشات بدون نیاز به حضور مشتریان گرامی،خریدی آسان را برای ایشان رقم زده و گامی در جهت جلب رضایت آنها برداریم.شما می توانید برای ثبت سفارش با مدیر فروش تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش ویفر فله

فروش ویفر فله

فروش عمده ویفر فله به علت تقاضای بالا و علاقه مصرف کنندگان به ابن محصول …

Instagram
SOCIALICON