خانه / ویفر / فروش ویفر فله بصوت عمده

فروش ویفر فله بصوت عمده

ویفر فله از جمله محصولات پرتقاضای امروز در بازار محصولات غذایی و شیرینی جات می باشد،این مجموعه به عنوان عرضه کننده انواع شیرینی جات اقدام به عرضه ویفری مرغوب با قیمت مناسب می نماید،لذا کلیه پخش کنندگان این محصول در سراسر کشور می توانند با مجموعه ما همکاری داشته باشند.

ویفر

این محصول از جمله شیرینی جات معروف و قدیمی است که همواره طرفداران بسیاری در بین کودکان و بزرگسالان داشته و دارد.این خوراکی لذیذ نوعی بیسکویت نیز محسوب می گردد که در تولید آن از چند لایه نان میکادو و نوعی کرم لذیذ که در بین آنها قرار می گیرد،استفاده می شود.

پخش عمده ویفر فله ای

ویفر فله ای

امروزه علاوه بر انواع بسته بندی، محصولات غذایی بصورت فله و در کارتن های چند کیلویی نیز عرضه می گردند،که این موضوع در مورد ویفر نیز که محصولی پرتقاضا و پرفروش محسوب می شود،نیز صادق است.معمولا ویفر فله ای در طعم های مختلف میوه ای و کاکائویی تولید و در کارتن های 2.5 و 3 و 3.5 کیلویی به بازار عرضه می گردد.

ویفر میوه ای

ویفرها در طعم های مختلفی از جمله موز،پرتقال،طالبی،توت فرنگی،نارگیل،فندق،پسته،لیمو،آلبالو و موارد مختلفی تولید می گردد که این تنوع طعم یکی از دلایل تقاضای بالا برای این محصول بوده و در این میان طعم موز از قدیم تا کنون دارای طرفداران بیشتری بوده و طعم های لذیذ دیگری نظیر فندق  وتوت فرنگی نیر به مرور فروش بالایی را در بازار تجربه خواهند نمود.

فروش عمده ویفر فله

گروه بازرگانی شیرینو به عنوان عرضه کننده انواع شیرینی جات و محصولات شیرین ، انواع ویفر را نیز در بسته بندی های کوچک و بزرگ و در وزن های مختلف و همچنین بصورت فله در کارتن های چند کیلویی و با کیفیت و قیمتی مناسب به بازار عرضه می نماید.

نحوه ثبت سفارش و ارسال محصولات

کلیه پخش کنندگان محصولات غذایی برای سفارش ویفر می توانند با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط بوده و از خدمات ارسال غیرحضوری محصولات به کلیه مناطق مورد تقاضا بهره مند گردند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اخذ نمایندگی ویفر

اخذ نمایندگی ویفر

یکی از گزینه های جذاب و وسوسه انگیز برای شروع یک کسب و کار جدید …

Instagram
SOCIALICON