خانه / ویفر / فروش ویفر ارزان قیمت

فروش ویفر ارزان قیمت

امروزه فروش ویفر ارزان قیمت در سراسر ایران رواج بیشتری داشته،چرا که یک میان وعده خوشمزه و لذیذ برای کودکان و حتی بزرگسالان به حساب می آید.مضاف بر این موارد طعم های مختلف میوه ای این بیسکویت ترد و شکننده طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است.شما نیز می توانید این محصول را بصورت فله ای و کارتنی از این مجموعه تهیه نموده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ویفر ارزان

ویفر نوعی بیسکویت ترد ، خشک و خوشمزه به حساب می آید که بصورت چند لایه تهیه شده و در بین لایه های آن از نوعی کرم با طعم های متنوع استفاده می شود و همین کرم ها تعیین کننده نوع ویفر می باشند.از طعم های آن می توان به انواع شکلاتی،کاکائویی،میوه ای نظیر موز،پرتقال،طالبی،توت فرنگی اشاره کرد.ویفرها در دو نوع بسته بندی و فله ای به بازار عرضه می شوند.افرادی که به دنبال قیمت ارزانتر و هزینه کمتر هستند با خرید محصول بصورت فله ای در کارتن های 3 کیلویی با بسته بندی بهداشتی و استاندارد،می توانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

فروش ویفر ارزان قیمت

فرایند تولید ویفر

ويفر نوعي بيسكوئيت ساندويچي سيم‌بر با بافت باز، ترد و شكننده است كه داراي انواع مختلفي مي‌باشد، در توليد اين فرآورده از آرد، شكر، قند انورت، سيروپ، روغن، شير خشك، نمك، لسيتين، امولسيفاير، و اسانس‌هايي مانند موز، پرتقال، شكلات و آب استفاده مي‌شود و شامل دو قسمت نان ويفر و مغزي مي‌باشد.

فرمول عمومي نوعي ويفر به شرح زير است:

آرد 200 قسمت، شكر 150 قسمت، اينورت سيروپ 10 قسمت، روغن و كره 55 قسمت، شيرخشك 5 قسمت، تخم مرغ 10 قسمت، جوش شيرين 5/1 قسمت، نمك 3 قسمت، بيكربنات آمونيوم يك چهارم قسمت، آب 110 قسمت، اسانس به ميزان لازم. نسبت دقيق آب و آرد بستگي به ميزان جذب آب ارد دارد، مقدار چربي نيز كمتر از 5% وزني آرد مناسب است.

فروش ویفر ارزان قیمت در سراسر کشور

این مجموعه آمادگی دارد تا کلیه سفارشات را بصورت مستقیم به سراسر کشور ارسال نماید.بدین ترتیب از هزینه های جانبی از سوی مشتریان کاسته شده و خریدی بهینه و آسان را تجربه خواهند نمود.

استعلام قیمت و ثبت سفارش

برای اطلاع از محصولات،قیمت ها و ثبت سفارش با مدیر فروش در تماس باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش ویفر فله

فروش ویفر فله

فروش عمده ویفر فله به علت تقاضای بالا و علاقه مصرف کنندگان به ابن محصول …

Instagram
SOCIALICON