خانه / کانفت / خرید باصرفه شکلات کانفت

خرید باصرفه شکلات کانفت

خرید شکلات کانفت را به صورت مستقیم می توانید از مرکز فروش شیرینو با قابلیت ارسال سریع به تمام کشور انجام دهید، شکلات کانفت باکیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب در رنگ های متنوع به صورت عمده عرضه می شود.

09120688315

مجموعه شیرینو آمادگی اعطای نمایندگی شکلات کانفت را به تمامی نمایندگان فعال فروش در شهرهای کوچک و بزرگ دارد.

 

خرید شکلات کانفت

کانفت چیست؟

به شکلاتی که لایه ای راه راه و براق دارد و درون آن را ترکیباتی مانند پودر کاکائو و اسانس های طبیعی و یا اگر تولید کننده خوش سلیقه باشد مغزها و یا ترکیبات منحصر به فرد مانند شکلات و قهوه اضافه می کند کانفت گفته می شود. بهترین انواع این شکلات در شهر هایی مانند مشهد و تبریز تولید می شود که در بین مصرف کنندگان این نوع شکلات از جایگاه بالایی برخوردار است.

 

خرید شکلات کانفت

خرید شکلات کانفت

خرید شکلات کانفت به دلیل اینکه نسبت به شکلات های دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است، بسیار مورد توجه است. البته علت اصلی فروش این شکلات، خرید مسافران برای سوغات است. بنابراین عمده فروشان سراسر کشور می توانند بدون مراجعه حضوری و هزینه اضافی، انواع شکلات کانفت خود را از ما خریداری کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل گیرند.

 

خرید شکلات کانفت

قیمت شکلات کانفت

قیمت کانفت در بازار و در بین مغازه داران قطعا بالاتر از این مجموعه است که محصولات خود را بصورت مستقیم از تولید عرضه می نماید و شکلات کانفت معمولا دارای کیفیت های متفاوتی است که ما در این مجموعه فروش بهترین شکلات کانفت تبریز را عرضه می نماییم.
قیمت کانفت با توجه به نوع و مقدار پودر کاکائوی موجود در ترکیب آن متفاوت است. جهت استعلام قیمت روز با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

خرید شکلات کانفت

 

فروش شکلات کانفت تبریز

کانفت در تبریز که مرکز تولید شکلات ایران است هم با کیفیت های گوناگون تولید و به بازار به صورت عمده عرضه می شود. امکان فروش کافت تبریز داز طریق این سایت فراهم است و با توجه به اینکه تمامی محصولات ما به صورت مستقیم از تولید عرضه می شود همواره این فرصت برای خرید خوب خریداران عمده فراهم است.

خرید شکلات کانفت

مشتریان ارجمند می توانید خرید کانفت تبریز را از مرکز شیرینو، بصورت خرید مستقیم و مقرون به صرفه داشته باشید که در نهایت منجر به سود قابل توجه شما برای فروش مجموعه خود خواهد شد. کانفت با کیفیت تبریز را می توانید به صورت تولید روزانه و با قیمت های روز و بهترین تاریخ مصرف از ما خریداری کنید و مشتریان خود را برای همیشه با کیفیت بالای کانفت تبریز راضی نگه دارید.

خرید شکلات کانفت

 

خرید اینترنتی شکلات کانفت

مجموعه شیرینو با توجه به اینکه عده ای از مشتریان برای کسب و کار خود مدل های جدیدی از کانفت را در نظر دارند پیشنهاد می دهد در صورتی که سفارش شما مقدار قابل توجهی باشد، به صورت تولید سفارشی این کار را برای شما انجام خواهیم داد تا جنس مورد نظر شما در بازار به صورت انحصاری عرضه شود یکی از محصولات ویژه و مخصوص کانفت قهوه است که بسیار مورد توجه قرار دارد. در این راستا شرکت ما امکان خرید اینترنتی کانفت سفارشی و غیر سفارشی را برای تجربه خرید راحت و بی دغدغه برای تمامی خریداران در سراسر کشور فراهم نموده است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
Instagram
SOCIALICON