خانه / بیسکویت / فروش عمده بیسکویت کرمدار فرجامی

فروش عمده بیسکویت کرمدار فرجامی

فروش عمده بیسکویت کرمدار فرجامی محصولی از شرکت حلوای کویر یزد برای تامین نیاز بازار صورت می گیرد.محصولات شرکت بیسکویت فرجامی دارای کیفیت و قیمت مناسبی بوده،از این رو  دارای فروش بالایی نیز می باشد.

شرکت بیسکویت فرجامی

شرکت حلوای کویر یزد با برند تجاری فرجامی در سال 1374 با رویکرد فعالیت در زمینه تولید مواد غذایی به ثبت رسید و رسالت خود را با تولید محصولات سالم و خاطره انگیز به جامعه هدف ،با شعار فرجامی شروع یک خاطره شیرین آغاز کرد. خواستن را در بهترین بودن دانسته و بهترین بودن را در عملکرد بر پایه صادق ترین و سالم ترین تفکر دانست.از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع بیسکویت ساده و کرمدار در طعم های مختلف،انواع ویفر در طعم های مختلف و حاجی بادام اشاره کرد.از ویژگی های این شرکت محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بوده  و از این رو فروش مناسبی را در بازار رقم زده است.

بیسکویت کرمدار

همانطور که از نام این محصول مشخص می باشد،بیسکویتی که در میان آن از کرم استفاده شده و این مطلب باعث علاقمندی بسیاری افراد از بزرگسالان تا کودکان شده است.یکی از محصولات شرکت بیسکویت فرجامی،بیسکویت کرمدار بوده که توسط این مجموعه بصورت عمده عرضه می گردد.

فروش عمده بیسکویت کرمدار

فروش عمده بیسکویت کرمدار فرجامی بصورت فله

بیسکویت کرمدار تولید شده توسط شرکت حلوای کویر یزد در کارتن های 3800 گرمی بوده و توسط این مجموعه بصورت عمده جهت تامین نیاز بازار و فروشندگان و پخش کنندگان محصولات غذایی عرضه می گردد.از آنجایی که در تولید محصولات فله، در هزینه های بسته بندی صرفه جویی شده،لذا قیمت تمام شده محصول مقرون بصرفه بوده و مشتریان بیشتری را به خود جلب می نماید.

ثبت سفارش و استعلام قیمت

مشتریان گرامی می توانند برای استعلام قیمت،اطلاع از جزئیات بیشتر و ثبت سفارش با مدیر فروش تماس حاصل نموده و یا از طریق تلگرام در ارتباط باشند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

بیسکویت ۵ کیلویی

فروش فوق العاده بیسکویت ۵ کیلویی

مجموعه شیرینو بیسکویت های ترد و خوشمزه را در طعم های متنوع به فروش می …

Instagram
SOCIALICON