خانه / شیرینی / فروش شیرینی میشکا شکلاتی

فروش شیرینی میشکا شکلاتی

فروش شیرینی میشکا در طعم های شکلاتی ، وانیلی ، توت فرنگی ، پرتقالی و زعفرانی توسط این مجموعه به صورت عمده صورت می گیرد.این شیرینی همانند ویفر بوده ، با این تفاوت که از لحاظ ابعاد کوچکتر و از نظر ضخامت بزرگتر است و کرم مورد استفاده در آن نیز متفاوت از ویفر است و بدین دلیل طرفداران بسیاری دارد.

تاریخچه میشکا

تاریخچه‌ تولید اولین نمونه‌ میشکا به قرن هفتم میلادی بازمی‌گردد. در آن زمان، مردم اروپا این محصول را با ترکیب آرد ذرت یا گندم با کمی ‌‌شکر و کره تهیه می‌کردند.نوعی فرآورده قنادی کوچک دارای لایه‌های متعدد نان طرح‌دار نازک، ترد، مسطح و خشک است که در لابه‌لای نان‌ها لایه‌های از کرم طعم‌دار قرار گرفته است و به اشکال مختلف مستطیل، مربع و غیره وجود دارد.کرم‌های میشکا  می‌تواند از انواع مغزهای‌های خوراکی استفاده شود. تعداد لایه‌های نان معمولاً ۶-۴ لایه و تعداد لایه‌های کرم ۶-۳  لایه می‌باشد.

شیرینی میشکا

همانطور که اشاره شد،این محصول نوعی شیرینی پرطرفدار است که علاوه بر ایام مختلف سال در مراسم ترحیم و عزاداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.شیرینی میشکا از چند لایه میکادو تهیه شده که مابین آنها از کرم های مخصوصی استفاده می شود.

فروش عمده میشکا شکلاتی

انواع شیرینی میشکا

دسته بندی این محصول بیشتر بستگی به طعم های مورد استفاده درآن دارد که از این نظر می توان به میشکا شکلاتی،زعفرانی،وانیلی،پرتقالی،توت فرنگی و … اشاره کرد.از نظر بسته بندی نیز در انواع مختلف کادویی 500 گرم و 1 کیلویی تا دیس های 3 و 6 و 9 کیلویی تولید و عرضه می گردد.

فروش شیرینی میشکا در سراسر کشور

تمامی محصولات مورد تقاضای مشتریان گرامی بصورت مستقیم از کارخانه به سراسر کشور ارسال می گردد،با این خدمت نیازی به حضور مشتری و صرف وقت و هزینه اضافه نبوده و متقاضیان خریدی بهینه را تجربه خواهند نمود.

ثبت سفارش

همگان می توانند برای ثبت سفارش و استعلام قیمت و اطلاع از محصولات دیگر و جزئیات بیشتر با مدیر فروش تماس حاصل نمایند.

 

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON