خانه / بیسکویت / فروش فوق العاده بیسکویت ۵ کیلویی

فروش فوق العاده بیسکویت ۵ کیلویی

مجموعه شیرینو بیسکویت های ترد و خوشمزه را در طعم های متنوع به فروش می رساند. این محصولات در قالب های مختلف و در طعم هایی نظیر میوه ای، کنجدی، شویدی، نارگیلی و… تولید می گردد. برای خرید بیسکویت ۵ کیلویی با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

09120688315

کارخانه تولید بیسکویت فله

کارخانه بیسکویت فله علاوه بر تولید بیسکویت کیلویی، نوع بسته بندی آن را نیز تولید می نماید. مجموعه شیرینو امکان خرید انواع بیسکویت در طرح ها و طعم های مختلف را برای مشتریان خود از سراسر کشور فراهم نموده است. تولید و پخش بیسکویت 5000 گرمی در طعم های مختلف نظیر

  • پرتقال
  • موز
  • نارگیل
  • سبوس دار
  • هل
  • کنجدی
  • آرد جو

و… انجام می گیرد.

قیمت خرید بیسکویت ۵ کیلویی

با توجه به تغییرات مداوم در قیمت مواد اولیه، قیمت روز این محصول نیز در تغییر است. همچنین قیمت بیسکویت های ۵ کیلویی با توجه به مواد و اسانس های به کار رفته در آن با یکدیگر فرق دارد. مثلا بیسکویت در طعم های میوه ای با بیسکویت کنجدی یا شویدی از نظر قیمت متفاوت می باشد. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت این محصولات با مدیران فروش ما تماس حاصل نموده یا از طریق یکی از راه های ارتباطی به صورت آنلاین پیگیری نمایید.

اعطای نمایندگی بیسکویت فله 5 کیلویی

شرکت شیرینو در جهت رفاه مشتریان گرامی امکان اعطای نمایندگی برای تمامی استان ها را فراهم نموده است. جهت اخذ دریافت نمایندگی فروش و پخش بیسکویت فله 5 کیلویی از طریق راه های ارتباطی درج شده در متن اقدام نمایید.

پخش بیسکویت 5 کیلویی

مجموعه شیرینو بیسکویت 5 کیلویی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار پخش کنندگان و عمده فروشان سراسر کشور قرار می دهد. این شرکت امکان خرید حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است. کافی است جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت های به روز شده با ما در تماس باشید.

فروش بیسکویت ۵ کیلویی

فروش بیسکویت ۵ کیلویی از طریق مجموعه شیرینو با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می شود. فروش این محصول بصورت مستقیم از کارخانه با ارسال رایگان به سراسر کشور انجام می شود.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

بیسکویت کیلویی

خرید عمده بيسکويت کيلويی ارزان قيمت

بیسکویت کیلویی در وزن ها و طعم های متفاوت از طریق مرکز پخش شیرینو آماده …

Instagram
SOCIALICON