خانه / دسته‌بندی نشده / پخش عمده ویفر فله ای

پخش عمده ویفر فله ای

ویفر فله ای امروزه خریداران بسیاری دارد،یکی از علل آن قیمت پایین تر و تنوع مناسب طعم آن می باشد.شما نیز اگر از مصرف کنندگان و یا پخش کنندگان محصولات غذایی می باشید،محصول مورد نیاز خود را از طریق گروه بازرگانی شیرینو تامین نمایید.

ویفر

همانطور که همه می دانیم،ویفر یک خوراکی لذیذ و مورد علاقه اکثریت افراد می باشد.این محصول هم در دسته شیرینی قرار گرفته و هم نوعی بیسکویت محسوب می شود.این خوراکی بصورت چندلایه که در بین آنها از کرم هایی لذیذ استفاده شده، تولید می گردد.صرف ویفر همراه با یک فنجان چای می تواند یک عصرانه عالی به حساب بیاید.

انواع ویفر از نظر قالب و طعم

تولیدکنندگان، ویفر را در قالب های مختلف لقمه ای،مربع،مستطیل و ابعاد کوچک و بزرگ برش می زنند،آنها طعم های مختلفی از جمله موز،پرتقال،انبه،طالبی،نارگیل،فندق،پسته،وانیل،کاکائو و … در محصولات تولیدی خود بکار می برند.

ویفر فله ای

امروزه اکثر محصولات علاوه بر بسته بندی بصورت فله نیز عرضه می گردد.ویفر نیز از این موضوع مستثنی نبوده و نوع فله آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در سراسر کشور فروش بالایی دارد.منظور از فله ،بسته بندی در کارتن های چندکیلویی برای کاهش هزینه های تولید و درنتیجه کاهش قیمت نهایی محصول می باشد.کارتن های این محصول در وزن های 3 و 3.5 و 4 و 5 کیلویی بوده که نوع 3 کیلویی آن مرسوم تر می باشد.

پخش عمده ویفر فله ای

فروش عمده ویفر فله ای

گروه بازرگانی شیرینو عرضه کننده عمده و سراسری انواع ویفر با طعم های مختلف بوده که اکنون اقدام به عرضه ویفر فله ای نموده است.کلیه پخش کنندگان شیرینی جات و مواد غذایی می توانند محصول مورد نیاز خود را از این مجموعه تامین نمایند.

ارسال سفارشات به سراسر کشور

تمامی سفارشات مشتریان گرامی بصورت مستقیم به تمامی استان ها و شهرها ارسال می گردد،بدین ترتیب نیازی به حضور خریداران نبوده و می توانند خریدی آسان و بهینه را تجربه نمایند.

ثبت سفارش

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید می توانید با مدیر فروش در ارتباط باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش شیرینی آلمانی ممتاز

فروش شیرینی آلمانی در انواع مختلف و با کیفیتی قابل قبول در گروه بازرگانی شیرینو …

Instagram
SOCIALICON