خانه / شیرینی / ساقه عروس / خرید شیرینی ساقه عروس

خرید شیرینی ساقه عروس

خرید شیرینی ساقه عروس در انواع طعم های مختلف متداول و مرسوم است،این محصول در ایام مختلف بویژه عید نوروز صرف شده و طرفدارانی دارد.برای خرید این محصول می توانید با گروه بازرگانی شیرینو در ارتباط باشید.

شیرینی ساقه عروس

شیرینی ساق عروس را که یک شیرینی سنتی و قدیمی ایرانی است همه میشناسیم. این شیرینی خوشمزه و مجلسی پر طرفدار مناسب ایام نوروز است. وجود این شیرینی در عید نوروزِ شما به همراه شیرینی نخودچی می تواند جلوه و زیبایی پذیرایی شما را چندین برابر کند. اما شیرینی ساقه عروس به قدری دوست داشتنی ست که به جز جشن سال نو میتواند در هر موقعیتی و برای هر مناسبتی استفاده شود.

طعم های ساقه عروس

این محصول نیز همانند سایر خوراکی ها،می تواند در طعم های متفاوتی تهیه و روانه بازار گردد،در این میان می توان به طعم های نارگیلی،زعفرانی،وانیلی،پرتقالی،توت فرنگی،کاکائویی و… اشاره نمود.

خرید شیرینی ساقه عروس

خرید عمده شیرینی ساقه عروس در ایران

گروه بازرگانی شیرینو عرضه کننده انواع شیرینی جات ،در نظر دارد شیرینی ساقه عروس را نیز بصورت ویژه و عمده در کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه نماید.کلیه پخش کنندگان مواد غذایی،شیرینی جات و…همچنین قنادی ها می توانند محصولات مورد تقاضای خود را از طریق این مجموعه تامین نموده و در صورت همکاری بلند مدت از تخفیفات ما برخوردار گردند.

ارسال محصول به تمامی شهرها

به استحضار کلیه مشتریان گرامی می رساند،تمامی سفارشات شما عزیزان بصورت مستقیم به سراسر کشور ارسال شده و بدین ترتیب شما می توانید از هر نقطه از کشور بصورت غیرحضوری محصولات مورد تقاضای خود را سفارش دهید.از مزایای خرید غیرحضوری می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ها از جانب خریدار اشاره کرد که این موضوع در دراز مدت بسیار قابل توجه می باشد.

ثبت سفارش

همگان می توانند برای استعلام قیمت و خرید با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید انواع شیرینی و شکلات مستقیم از کارخانه

چرا باید بصورت مستقیم از کارخانه شکلات و شیرینی خریداری نماییم؟ خرید عمده از کارخانه …

Instagram
SOCIALICON