خانه / دسته‌بندی نشده / فروش شیرینی آلمانی ممتاز

فروش شیرینی آلمانی ممتاز

فروش شیرینی آلمانی در انواع مختلف و با کیفیتی قابل قبول در گروه بازرگانی شیرینو به صورت عمده و در سراسر کشور عرضه می گردد.اگر شما نیز از خریداران این محصول پرتقاضا هستید،می توانید با این مجموعه همکاری نمایید.

شیرینی

یکی از خوراکی های لذیذ و پرتقاضای بازار که در ایام مختلف سال بویژه اعیاد تناول می گردد،شیرینی است.ماده اولیه تشکیل دهنده این محصول را آرد،آب و شکر تشکیل داده و در انواع مختلفی از جمله شیرینی آلمانی یا مشهدی یا مربایی تولید می شود.

شیرینی آلمانی

شیرینی آلمانی که با نام های مشهدی و مربایی نیز شناخته می شود و از انواع پرتقاضایی بوده که در طرح ها و قالب های متفاوتی تولید می گردد.این محصول دارای بافتی کره ای و بیسکویتی بوده که در بین آن از یک لایه مربا یا مارمالاد استفاده می شود و این موضوع باعث جلب نظر اکثر علاقمندان به انواع این محصول می گردد.جهت خرید و فروش شیرینی آلمانی با این مجموعه همکاری نمایید.

فروش شیرینی آلمانی ممتاز

طرز تهیه شیرینی آلمانی

مواد لازم:

  • پودر قند: 100 گرم
  • روغن جامد: 300 گرم
  • شربت بار یا عسل گرم: 60 گرم
  • شیر: 60 گرم
  • وانیل: مقداری
  • تخم مرغ: یک عدد
  • آرد: 600 گرم
  • مارمالاد یا ژله مغزی: به مقدار لازم
  • پودر نارگیل و کنجد: به مقدار لازم (جهت تزیین)
طرز تهیه:
1. ابتدا روغن و پودر قند را بزنید تا نرم و سبک شود.
2. به ترتیب شربت یا عسل، تخم مرغ، شیر و وانیل را اضافه کرده و مواد را مخلوط کنید.
3. سپس آرد را افزوده و با قاشق به آرامی فقط در حد یکدست شدن کامل هم بزنید نه بیشتر.
4. خمیر کمی حالت چسبنده دارد که با قرار گرفتن در یخچال از حالت چسبندگی خارج می شود.5. خمیر را داخل نایلون ریخته و در یخچال به مدت دو تا سه ساعت گذاشته تا خنک شود.
6. سپس خمیر را مابین دو نایلون به ضخامت 2 میلی متر باز کرده و کاتر بزنید.7. برای قالب زدن هم می توانید به مقدار خیلی کم آرد زیر خمیر بریزید.
8. در سینی خمیر کاتر زده شده چیده و با حرارت 150 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه داخل فر قرار دهید. البته با توجه به متفاوت بودن حرارت فرها این زمان ممکن است تغییر کند باید کمی تغییر رنگ بدهد.9. بعد از خنک شدن مابین شیرینی ها مارمالاد گذاشته و رویش را تزیین نمایید. با رویه نارگیل و کنجد بو داده خیلی خوشمزه می شود. در ضمن برای چسبیدن مواد به رویه از عسل گرم استفاده کنید.

فروش شیرینی آلمانی بصورت عمده

گروه بازرگانی شیرینو بعنوان عرضه کننده انواع شیرینی بوده و اکنون فروش شیرینی آلمانی یا مشهدی را با کیفیت و قیمتی مناسب در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال به سراسر کشور

کلیه سفارشات بصورت مستقیم به تمامی استانها و شهرستان ها در سراسر کشور ارسال می گردد،لذا می توانید برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایید.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش عمده ویفر فله ای

پخش عمده ویفر فله ای

ویفر فله ای امروزه خریداران بسیاری دارد،یکی از علل آن قیمت پایین تر و تنوع …

Instagram
SOCIALICON