خانه / شیرینی / پخش عمده شیرینی نوقا برای عید نوروز

پخش عمده شیرینی نوقا برای عید نوروز

گز نوقا که از جمله تولیدات گز تبریز می باشد، به صورت عمده با قیمت ارزان و مناسب از طریق این مجموعه در بازار ایران و کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان و غیره عرضه و پخش می گردد.

09120688315

قیمت شیرینی نوقا تبریز

گز در بازار در انواع و اقسام گوناگونی موجود می باشد که هر نوع گز با توجه به ویژگی های منحصر به فردش مانند مواد اولیه به کار رفته در آن، درصد مغزی که در آن مصرف شده

 

و یا مدل های متنوع از برش های گز و در نهایت فروش بصورت فله و یا کادویی این محصول می تواند سبب تنوع قیمت در گز نوقای تبریز شود.

جهت خرید این محصول با مشاوران فروش این مجموعه در تماس باشید تا بهترین محصول با بهترین کیفیت را جهت خرید به شما معرفی کنند.

پخش عمده انواع شیرینی نوقا

اکنون در بین انبوه تولیدات گز، اعم از گزهای بی مغز تا مغزدار، گز تولید تبریز که به گز نوقا معروف می باشد و بسیار متفاوت با گزهای اصفهان می باشد خواهیم پرداخت.

گز نوقا بی مغز، در طعم های وانیلی زعفرانی و وانیلی کاکائویی موجود بوده و نمونه آجیلی آن نیز ترکیبی از مغزیجات مختلف می باشد که این تولیدات در مدل های زیر در بازار موجود هستند.

پخش عمده نوقا

  1. گز بی مغز نوقا دو رنگ (وانیلی کاکائویی)
  2. گز بی مغز نوقا دو رنگ (وانیلی زعفرانی)
  3. گز آجیلی مخلوط مغزیجات
  4. گز نوقا مغزدار پسته ای
  5. گز نوقا مغزدار گردویی

برای خرید انواع نوقا در طعم های مختلف کافیست با این مرکز پخش در ارتباط باشید تا محصولات منتخب خود را در کمترین زمان در هر جای ایران بصورت مستقیم از کارخانه تولیدی تحویل بگیرید.

مجموعه شیرینو علاوه بر فروش نوقا تبریز در زمینه فروش و پخش سایر سوغات تبریز نظیر باسلوق، سجوق، باقلوا، شیرینی کنجدی و …. نیز فعال می باشد. جهت ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی درج شده در انتهای متن با ما در تماس باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON