خانه / شیرینی / فروش عمده شیرینی بهشتی عید نوروز در اصفهان

فروش عمده شیرینی بهشتی عید نوروز در اصفهان

شیرینی بهشتی (شیرینی کرکی) یکی از خوراکی‌ های اصفهان است که بسیار محبوب بوده و در بسیاری از قنادی‌ های سطح شهر نیز تولید می‌ شود. همانطور که می‌ دانید خرید سوغات اصفهان در بسیاری از شهرهای ایران میسر است، چرا که در قنادی‌ ها یا فروشگاه‌ های دیگر می‌ توانید انواع شیرینی خشک و سوغات استان‌ های دیگر را خریداری کنید.

09120688315

فروش عمده شیرینی بهشتی بدلیل کیفیت بالا و قیمت ارزان در ایام مختلف و بخصوص عید نوروز در سطح بالایی انجام می شود. همچنین امکان سفارشات تلفنی یا اینترنتی برای تهیه آن و یا مراجعه حضوری برای خرید آن به مراکزی که این شیرینی خانگی را عرضه می کنند فراهم گردیده است.

فروش عمده شیرینی کرکی اصفهانی

کالری شیرینی کرکی از بسیاری از شیرینی‌ های خشک و تر پایین‌ تر است چون در تهیه آن از مقدار اندکی روغن و پودر قند استفاده شده است. بنابراین می‌ توانید از آن به عنوان یک شیرینی خانگی راحت و سبک برای پذیرایی یا دورهمی‌ های خود استفاده کنید. همچنین، از آنجایی که در طرز تهیه شیرینی بهشتی از تخم مرغ استفاده نمی‌ شود، ماندگاری بالایی دارد و می‌ توانید تا 15 روز آن را مصرف کنید. فروش عمده شیرینی بهشتی کرکی از طریق مجموعه شیرینو انجام می گیرد.

اگر در خانه فر ندارید، جای نگرانی نیست، زیرا می‌ توانید تهیه شیرینی کرکی بدون فر و با گاز را امتحان کنید. برای این کار، یک پایه استیل را داخل یک قابلمه بزرگتر از قالب قرار داده و روی شعله بزرگ گاز، با حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید تا داغ شود.

سپس قالب شیرینی را روی پایه درون قابلمه قرار داده و در آن را بسته روی آن دم کنی قرار دهید. سپس 20 دقیقه به آن فرصت دهید تا شیرینی‌ ها آماده شوند. حالا که با طرز تهیه شیرینی کرکی اصفهان آشنا شدید به راحتی می‌ توانید آن را در خانه آماده کنید. اما اگر فرصت این کار را ندارید، نگران نباشید چرا که امکانخرید آنلاین سوغات محبوب اصفهان برای شما فراهم است.

قیمت شیرینی بهشتی در بازار

قیمت شیرینی بهشتی با توجه به فروش بسته بندی یا فروش فله و نیز حجم خرید متفاوت می باشد. انچه در قیمت روز تأثیرگذار است قیمت روز مواد اولیه ای همچون شکر و آرد و… می باشد، همچنین با توجه به اینکه شیرینی بهشتی را از کدام شهر تهیه می کنید در قیمت نهایی این محصول می تواند مؤثر باشد. برای اطلاع دقیق قیمت این محصول با ما در تماس باشید.

فروش اینترنتی شیرینی بهشتی در اصفهان

از آنجایی که اصفهان یکی از شهرهایی است که صنعت شیرینی پزی در آن بسیار فعال بوده و تولید و فروش شیرینی جات مختلف در آن بسیار پررونق است به نوعی به مهد شیرینی تبدیل شده است. این مجموعه با ارسال بهترین و مرغوب ترین نوع شیرینی بهشتی از اصفهان به صورت غیرحضوری، این محصول را در اختیار خریداران و مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON