خانه / نوشمک / قیمت روز نوشمک در تهران

قیمت روز نوشمک در تهران

کم کالری ترین بستنی هایی که این روزها در بازار وجود دارد و مناسب افراد دیابتی می باشد انواع نوشمک و یخمک ها می باشد که با تنوع در رنگ نوشمک و طعم آن عرضه می گردد. مجموعه شیرینو نوشمک و یخمک را با قیمت اقتصادی و بهترین کیفیت در بازار عرضه می نماید. قیمت این محصولات وابسته به قیمت مواد اولیه به کار رفته در نوشمک و یخمک بوده لذا قیمت عمده این محصولات بصورت روزانه باید استعلام گردد. جهت استعلام قیمت روز نوشمک و یخمک در تهران با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

09120688315

مجموعه شیرینو آمادگی همکاری با تمامی بنکداران و پخش‌ کنندگان مواد غذایی در سراسر کشور برای عرضه انواع نوشمک و یخمک می باشد.

خرید انواع نوشمک رنگی تیوپی

با توجه به ظرفیت تولید بالا و خط تولید مدرن و به روز و افراد مجرب آموزش دیده، مجموعه شیرینو توانایی عرضه تمامی شکل های نوشمک از جمله نوشمک پیچی، نوشمک عروسکی، نوشمک تفنگی، نوشمک خرسی، نوشمک شمشیری، نوشمک موزی، نوشمک هویجی، نوشمک لیوانی، نوشمک دو رنگ و… را دارد. مجموعه شیرینو عرضه کننده انواع نوشمک و یخمک در تهران در طعم بندی متنوع آماده همکاری با پخش مواد غذایی و عمده فروشان سراسر کشور می باشد.

تمامی عمده فروشان و پخشی های عزیز در استان های جنوبی کشور می توانید جهت خرید عمده انواع نوشمک با قیمت های اقتصادی با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

محصولات ما در قالب فرآورده های یخی پاستوریزه در وزن های 50 ، 70 ، 90 و 100 گرم و… و طعم های توت فرنگی، پرتقالی، طالبی، بلوبری، آلبالویی، نارگیلی، آناناسی، موزی، هلویی و زرشکی ارائه می شوند. نوشمک ها در طعم های مختلف را با نام هایی نظیر نوشمک زرد، نوشمک صورتی، نوشمک قرمز، نوشمک سیاه، نوشمک بنفش نیز خریداری می نمایند.

قیمت روز نوشمک

ترکیبات نوشمک

نوشمک و یخمک از آبمیوه، آب، شکر و پوره تهیه می گردند.

  • آیا نوشمک ضرر دارد؟  اغلب افراد در هنگام خرید نوشمک برای کودکان خود نگران سلامت بودن این محصول می باشند اما با توجه به اینکه نوشک و یخمک بر پایه آبمیوه تهیه می گردند، مصرف آن ها فاقد هر گونه عوارضی برای کودکان می باشد.

قیمت روز نوشمک

خط تولید شرکت نوشمک تهران

کارخانه نوشمک با توجه به ظرفیت تولید بسیار بالا، خطوط تولید تمام اتوماتیک مدرن، مجهز بودن به آزمایشگاه های کنترل کیفیت، توانایی تولید تمامی مدل های نوشمک را داراست. از آنجایی که  امروزه دستگاه نوشمک سازی بصورت تمام اتوماتیک می باشد این امر سبب افزایش در تولید محصولات واحدهای مشغول به کار در این حوزه می گردد. مشتریان گرامی مجموعه شیرینو می توانید جهت خرید عمده نوشمک و اطلاع از قیمت نوشمک با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

قیمت روز نوشمک

خرید عمده نوشمک در تهران

نوشمک دهه شصت برای همه ما نوستالژیک است! نوشمک و یخمک یک نوع بستنی و میان وعده بر پایه آب است که با انجماد چاشنی مایعی نظیر انواع آب میوه یا پوره میوه تهیه می شود. در صنعت، یخمکی که به دور تکه ای از چوب تهیه شود، بستنی یخی نامگذاری می شود. بستنی یخی خانگی، آلاسکا نام دارد. می توان گفت بستنی یخی، نوشمک و یخمک و آلاسکا همگی در یک خانواده قرار دارند، با این تفاوت که بستنی یخی و آلاسکا به دور تکه ای از چوب تهیه می گردند ولی نوشمک و یخمک فاقد چوب هستند. شرکت ما انواع نوشمک و یخمک را به صورت عمده در تهران برای خرید مشتریان گرامی از تمامی کشور عرضه می نماید.

قیمت روز نوشمک

خرید اینترنتی نوشمک و یخمک

جهت خرید عمده انواع نوشمک و یخمک می توانید از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایید. ما با ارسال غیر حضوری، سفارشات شما مشتریان گرامی از تمامی کشور امکان خرید اینترنتی این محصول پرطرفدار را فراهم نموده ایم. برای خرید عمده نوشمک و استعلام قیمت انواع نوشمک و یخمک با مدیران فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
Instagram
SOCIALICON