خانه / باقلوا لبنانی / فروش بهترین شیرینی باقلوا لبنانی در تهران

فروش بهترین شیرینی باقلوا لبنانی در تهران

باقلوا یکی از مشهورترین و محبوب‌ ترین شیرینی‌ های لبنانی، ایرانی و ترکیه‌ ای است که به دلیل طعم عالی آن دهان همیشه برای آن آب می‌ افتد. منشأ این دسر محبوب به دوران حکومت عثمانی بر می‌ گردد که در زمان امپراطوری عثمانی دستور العمل آن تهیه شده است. این دسر با لایه‌ های زیادی که به صورت خمیر بدون مخمر نازک است تهیه می‌ شود. خمیر باقلوا به فیلو معروف است و حاوی مواد سالم مانند گردو و عسل و همچنین برخی ادویه‌ های محبوب در سطح جهان است. باقلوا برای مردم لبنان، ایران و ترکیه یک شیرینی اصیل است که در همه نقاط این کشورها یافت می‌ شود و به مهمانان عرضه می‌ شود. باقلوا، همان خوراکی محبوب ایرانیان که بسیاری از افراد برای آن سر و دست می‌ شکنند. فروش بهترین شیرینی باقلوا لبنانی در تهران از طریق مجموعه شیرینو با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد.

09120688315

مجموعه ما از باسابقه ترین مراکز فروش، بهترین شیرینی باقلوا لبنانی در تهران می باشد که این محصول را علاوه بر تهران در سطح کشور عرضه و پخش می نماید.

تولیدی باقلوا

مصرف انواع شیرینی در کل سال به خصوص در اعیاد نظیر نوروز و فطر بسیار افزایش یافته و با توجه به این موضوع مشتریان فراوانی در سراسر کشور اقدام به خرید این نمونه شیرینی بسیار خوشمزه و مقوی می نمایند از این رو مجموعه شیرینو نیز در راستای بر طرف نمودن نیاز مصرف کننده بهترین و مناسب ترین انواع شیرینی مختص اعیاد را هم به لحاظ قیمتی و هم از جهت کیفیت آماده ارسال به اقصی نقاط کشور نموده است تا به این ترتیب بتوان رضایتمندی مشتریان را کسب نمود و شما عزیزان خریدی مستقیم و بی واسطه از درب تولیدی و کارخانه را تجربه کنید. باقلوا یک شیرینی بسیار محبوب و پر فروش بوده که همواره طرفداران بی شماری در میان سنین مختلف داشته و طعم دلنشین آن موجب جذب بیش از پیش متقاضیان گردیده است اگر چه مواد اولیه تشکیل دهنده این نمونه شیرینی با توجه به نوع آن تغییر می کند با این حال می توان به مواردی نظیر خمیر فیلو، تخم مرغ، هل، روغن مایع، گلاب، شربت بار، پسته بو داده و … اشاره نمود.

فروش باقلوا لبنانی تهران

فروش عمده شیرینی باقلوا

در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید بهتر است قبل از ثبت سفارش از قیمت شیرینی باقلوا اطلاع حاصل نمایید و از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در این بخش با مدیر فروش مجموعه شیرینو تماس بگیرید. همان طور که اطلاع دارید این نوع شیرینی همیشه پرتقاضا بوده و طرفداران پر و پا قرص بسیاری داشته که در صدد خریداری آن برای اعیاد و مراسمات هستند لذا مجموعه ما با ارائه شیرینی باقلوایی باکیفیت به دنبال جلب توجه شما عزیزان بوده، چرا که همواره ارائه قیمت رقابتی موجب رضایت خاطر مشتریان می شود. شرکت ما فروش عمده بهترین باقلوا لبنانی در تهران را برعهده دارد.

فروش باقلوا لبنانی تهران

فروش بهترین شیرینی باقلوا لبنانی در تهران

با توجه به بیان ویژگی ها و خواص باقلوا لبناني و اینکه بسیار پر طرفدار بوده و خواهان فراوان در سطح کشور دارد اگر همچنان به دنبال ثبت سفارش برای آن هستید با ما ارتباط برقرار کنید و حجم درخواستی خود را اعلام نمایید. فروش بهترین شیرینی باقلوا لبنانی در تهران و در تمامی شهرستان های کشور از طریق سایت مجموعه شیرینو صورت می پذیرد.

فروش باقلوا لبنانی تهران

کالری باقلوا لبنانی

باقلوا نوعی شیرینی تهیه شده از لایه‌ های نازک خمیر به نام خمیر فیلو و همچنین آجیل تکه شده، عسل و شهد شیرین و برخی ادویه‌ جات است. این شیرینی محبوب ریشه در خاور میانه، ترکیه و ایران دارد و با دستور پخت‌ های مختلفی نیز تهیه می‌ شود. در نتیجه کالری باقلوا بسته به طرز تهیه‌ آن و مواد تشکیل‌ دهنده اش تفاوت می‌ کند. باقلوا مانند بسیاری از شیرینی‌ های دیگر به طول کلی سرشار از قند و چربی است. اگر فکر می‌ کنید که باقلوا ممکن است مانند سایر شیرینی‌ ها چربی زیادی داشته باشد، جای نگرانی نیست. در حقیقت یک برش باقلوا حاوی 118 کالری کربوهیدرات، 100 کالری چربی است و پروتئین بقیه 12 کالری را جبران می‌ کند.

فروش باقلوا لبنانی تهران

دستور باقلوا لبنانی

شیرینی باقلوا لبنانی شیرینی مشهور در میان کشورهای عربی و کشور ما بوده که به واسطه طعم خوب و مواد اولیه تازه و مقوی اش، از محبوبیت خاصی در میان مصرف کنندگان برخوردار بوده است. مغز پسته، مغز بادام، گردو، بادام هندی، هل، گلاب و … از جمله ترکیبات فوق العاده مقوی و مغذی باقلوا لبنانی می باشند. امروزه انواع باقلوا لبنانی با خمیر باقلوا یا به صورت رشته ای نیز تولید می کنند.

فروشگاه باقلوا لبنانی

باقلوا لبنانی در بازارهای کشور ما از نرخ فروش خوبی برخوردار می باشد. این شیرینی خوشمزه از تازه ترین و ارگانیک ترین مواد اولیه، توسط تولید کنندگان معتبر، تولید و به بازارهای فروش عرضه می گردد و فروشگاه های فراوانی هستند که اقدام به توزیع و فروش این محصول می نمایند. ذائقه هر فردی، متناسب با این شیرینی خوشمزه عربی بوده و می تواند به عنوان یک میان وعده انرژی بخش، مناسب تمامی سنین باشد. مجموعه شیرینو از بهترین عرضه کنندگان شیرینی باقلوا لبنانی در ایران می باشد که توانسته است این محصول بی نظیر را به سراسر ایران ارسال و به فروش برساند.

فروش باقلوا لبنانی تهران

قیمت شیرینی باقلوای لبنانی در تهران

قیمت هر کیلو باقلوا لبنانی چند است؟ قیمت شیرینی باقلوا را از طریق این سایت اینترنتی دریافت نمایید چرا که امروزه به دلیل متغیر بودن قیمت مواد اولیه با توجه به میزان کیفیت آن، موجب شکل گیری نوسان در بازار فروش انواع شیرینی گردیده است و لذا به منظور کسب اطلاع از قیمت عمده هر نوع شیرینی می بایست به صورت روزانه استعلام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش فرمایید. با توجه به اینکه قیمت شیرینی باقلوا لبنانی در تهران در حالت خرید عمده بسیار به صرفه تر خواهد بود شما مشتریان عزیز می توانید مجموعه شیرینو را انتخاب کنید و از قیمت های اقتصادی بهره مند گردید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON