خانه / شیرینی کلمپه / فروش عمده بهترین کلمپه کرمان

فروش عمده بهترین کلمپه کرمان

فروش عمده کلمپه با بهترین کیفیت در مجموعه شیرینو انجام می گیرد. این شیرینی سنتی بسیار پرخاصیت و مقوی است چرا که مواد اولیه تشکیل دهنده آن خرما می باشد. مشتریان گرامی می توانند برای خرید بهترین کلمپه کرمان به صورت مستقیم از کارخانه به این مرکز مراجعه نمایند و یا از طریق اینترنتی و به صورت عمده این شیرینی مقوی و پرخاصیت را سفارش دهند.

09120688315

کلمپه چیست؟

شیرینی کلمپه یک میان وعده‌ بسیار لذیذ است که از سوغات شهرهای کشورمان می‌ باشد و به خاطر وجود خرما و مواد پرخاصیت دیگر از ارزش غذایی بالا و طبع گرمی برخوردار است. این شیرینی مخصوص شهر کرمان است اما امروزه در شهرهای دیگر نیز انواع مختلف کلمپه های گردویی، کنجدی، پسته ای تولید می‌شود. در گذشته معمولا زنان کرمانی بر روی تنور  کلمپه را می‌ پختند. امروزه با پیشرفت جامعه و نیاز بیشتر به تولید در حجم های بالاتر این شیرینی لذیذ به وسیله فرهای صنعتی بزرگ تولید می گردد.

بهترین کلمپه کرمان

گرچه خاستگاه کلمپه کرمان بوده است و پخت این شیرینی دارای قدمت بسیار زیادی در کرمان می باشد اما مدت هاست که در نقاط دیگری از کشور نظیر اصفهان، یزد، تبریز و … نیز تولید می شود. امروزه کیفیت تمامی کلمپه های تولیدی در سایر استان ها نیز بالا می باشد و اغلب کلمپه ها به صورت صنعتی و در حجم های زیاد تولید می گردند.

عموما در ساخت کلمپه از قالب‌ های متنوع استفاده می‌ کنند و در انواع مختلف گردویی، کنجدی، پسته‌ ای و لقمه‌ ای تولید می‌ شود و این نوع شیرینی را به دلیل خشک بودنش می توان برای مدت طولانی در ظروف بسته نگهداری کرد. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس مجموعه شیرینو در ارتباط باشید.

فروش اینترنتی کلمپه کرمان در اصفهان

فروش اینترنتی آسان ترین و سریع ترین روش خرید است که امکان تهیه محصول را بدون فوت وقت و انرژی به مشتریان می دهد. با توجه به اینکه شیرینی های سنتی مخصوص هر شهر در همان شهر تولید می شود، مانند کلمپه که در کرمان و گز در اصفهان و یا اینکه سوهان در قم تولید می شود مشتریان ارجمند می توانند برای تهیه شیرینی سنتی هر منطقه،

بدون سفر کردن به آنجا از طریق سایت های فروش این محصولات اقدام به ثبت سفارش نمایند. مجموعه شیرینو یکی از باسابقه ترین شرکت های فعال در حوزه فروش سوغات شیرینی می باشد. جهت ثبت سفارش کافی است با مدیران فروش این مجموعه در تماس باشید.

قیمت کلمپه کرمان

از جمله عوامل مؤثر در قیمت نهایی کلمپه، نوع و نرخ مواد اولیه تولیدی، نوع بسته بندی کلمپه تولید شده، روش و حجم روزانه تولید، قالب بندی و وزن بسته بندی، قیمت رقابتی بازار، تورم و … از جمله عوامل تعیین کننده قیمت هر کیلو کلمپه کرمانی در مراکز مختلف است. برای کسب اطلاع از قیمت روز این محصول با ما تماس حاصل نمایید.

خواص درمانی کلمپه

خرمای استفاده شده در این شیرینی، محصول نخلستان های کرمان می باشد و روغن حیوانی و گردویی هم که در آن به کار می رود از مناطق سردسیر کرمان به دست می آید. ادویه ها و گیاهان معطر از جمله زیره یا قرنفل هم که محصول خود کرمان بوده و این از هنر کویرنشینان خونگرم است که از همه آنچه که در دسترس داشته اند برای پخت شیرینی مقوی و بی ضرری بهره گرفته اند که مزه اش پای دندان هر کس که آن را خورده می ماند. خرما در شیرینی کلمپه سرشار از مواد معدنی است که می‌تواند برای بسیاری از مشکلات سلامتی مفید باشد همچنین منبعی غنی از پتاسیم است که خطر سکته‌ مغزی و دیگر بیماری‌ های مرتبط با قلب را کاهش می دهد. خرما در کلمپه به خاطر غنی بودن از فیبرهای رژیمی،

یکی از مفید ترین خوراکی‌ هایی است که به بهبود سلامت دستگاه گوارش کمک می‌ کند و تعداد باکتری‌ های سالم را افزایش می‌ دهد که به حرکت نرم‌ تر روده‌ ها و احساس سلامتی کلی بیشتر در بدن منجر می‌ شود. گردو در این نوع شیرینی دارای چربی های سالم است و منیزیم و فیبر موجود در گردو به سلامت عروق خونی کمک کرده و فشار خون بالا را کاهش می دهند و دارای مقادیر بالای آنتی اکسیدان و ویتامین C می باشد که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های مزمن و سرما خوردگی را کاهش می دهد و باعث جوان سازی پوست صورت می شود و به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک کرده و خطر ابتلا به زوال عقل و آلزایمر را کاهش می دهند.

زیره در کلمپه مقدار زیادی ویتامین A، ویتامین C، آهن و اسانس‌ های دیگر دارد. این ویتامین‌ ها و مواد معدنی به شیوه‌ های گوناگونی به بدن کمک می‌ کنند و در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارند و ویتامین C زیره یک آنتی‌ اکسیدان قوی است که فعالیت‌ های گلبول‌های سفید خون را تحریک کرده و با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌ کند. دانه‌ های زیره در این شیرینی جذب مواد مغذی را در بدن افزایش می‌ دهند و در نهایت سرعت متابولیک را بالا برده و به این ترتیب سوخت‌ و ساز سالم بدن را حفظ می‌ کند.

فروش عمده کلمپه

کلمپه یک شیرینی بسیار پرخاصیت است. در شهر کرمان معروفترین و محبوبترین شیرینی کلمپه صنعتی تولید می شود و اما اصفهان نیز کلمپه های معروف خود را دارد که بسیار خوشمزه است که عرضه مستقیم کلمپه اصفهان با مناسب ترین قیمت را ما در این مرکز آغاز کرده ایم که شما مشتریان ارجمند می توانید به صورت مستقیم به این مرکز مراجعه کنید و با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا خرید خود را از شرکت بازرگانی شیرینو انجام دهید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
Instagram
SOCIALICON