خانه / بامیه / قیمت بامیه در بازار امروز

قیمت بامیه در بازار امروز

فروش عمده بامیه هم اکنون در مجموعه شیرینو صورت می پذیرد لذا شما عزیزان می توانید این محصول را برای ماه مبارک رمضان سفارش دهید. بامیه یک نمونه شیرینی بسیار پر طرفدار است که هر ساله به ویژه در ماه رمضان آمار فروش بسیار بالایی دارد و این امر به دلیل طعم عالی و منحصر به فرد آن بوده که مصرف کننده را به خرید ترغیب می نماید. مجموعه ما با فروش عمده این محصول با قیمتی به صرفه و اقتصادی در صدد کسب رضایت خاطر مشتریان خود بوده تا به این واسطه ساده ترین روش خرید را تجربه نمایید و از مزایای بی شمار آن بهره مند گردید. قیمت بامیه در بازار امروز را از مدیران فروش این مجموعه دریافت نمایید.

09120688315

مجموعه شیرینو آماده تحویل بهترین نوع بامیه به فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، مغازه ها، خشکه پزی ها و قنادی های سراسر کشور می باشد.

انواع شیرینی بامیه

چندین کشور هستند که اقدام به تهیه شیرینی بامیه می کنند. شکل ظاهری این شیرینی ها با یکدیگر متفاوت می باشد. اما آنچه مشخص است این نوع شیرینی در تمام این کشورها پرطرفدار است. بامیه ایرانی که در مدل های نظیر بامیه انگشتی، بامیه قلمی، بامیه نگینی، بامیه ماه رمضان و… تولید می گردد. بامیه ترکی یا بامیه پیچی نیز نوع دیگری از بامیه می باشد. بامیه عربی یا همان بامیه لبنانی و بامیه لگیمات یا توپی، بامیه انجیری و بامیه هندی نیز از انواع دیگر بامیه است. برای خرید عمده انواع بامیه می توانید با مجموعه شیرینو تماس حاصل نموده و ثبت سفارش کنید.

انواع بامیه عسلی بازاری بزرگ

بامیه عسلی بزرگ یا بامیه دراز، همان بامیه عربی می باشد که بزرگ تر از سایر انوع بامیه است. این بامیه بیشتر از سایر بامیه ها شناخته شده و خریداران زیادی نیز در کشور دارد. شما مشتری گرامی می توانید تنها با تماس با ما بصورت غیرحضوری سفارشات خود را در موعد مقرر تحویل بگیرید. همین الان سفارش بامیه عسلی خود را ثبت نمایید.

قیمت بامیه در بازار امروز

قیمت شیرینی بامیه در بازار امروز به علت تغییرات روزانه قیمت مواد اولیه باید به روزرسانی و سپس به مشتریان گرامی اعلام گردد. علاوه بر تأثیر قیمت مواد اولیه بر نرخ نهایی شیرینی بامیه حجم خرید شما مشتریان گرامی نیز در آن مؤثر خواهد بود. لذا جهت دریافت قیمت این شیرینی پرمصرف از طریق مرکز خرید شیرینی عربی با ما تماس حاصل نمایید.

تهیه بامیه عربی

تولید بامیه عربی نیز به مانند سایر شیرینی جات تابع شرایطی نظیر استفاده از مواد اولیه مرغوب بوده و طبعا هرچه این مواد با کیفیت تر باشد بامیه تهیه شده نیز خوشمزه و ترد تر خواهد بود. بامیه عربی یا بامیه لبنانی یک شیرینی خوشمزه و بسیار ترد و نرم بوده که تا حدودی یادآور بامیه های خودمان بوده با این تفاوت که این نمونه حالت کشیده تری داشته و به لحاظ ظاهری بزرگ همراه با شیار بوده و مواد تشکیل دهنده آن نیز تفاوت هایی دارد که موجب شکل گیری طعمی خاص شده است. این نوع شیرینی را می توان یکی از پرطرفدار ترین انواع بامیه دانست که علاوه بر ماه مبارک رمضان در تمامی ایام سال نیز از آن استفاده می شود. برای به دست آمدن یک طعم دلچسب پس از آماده شدن این شیرینی از شربت بار به عنوان یک طعم دهنده بهره گرفته شده از این رو هم ظاهری وسوسه کننده و جذاب دارد و هم بسیار لذیذ است. مواد تشکیل دهنده بامیه عربی بسیار ساده بوده و می توان به مواردی نظیر آرد، شکر، تخم مرغ، وانیل، بکینگ پودر و روغن مایع اشاره کرد.

خرید اینترنتی شیرینی بامیه

شرکت ما با ارائه خدمات غیرحضوری در زمینه ارسال انواع شیرینی جات به سراسر کشور امکان خرید اینترنتی انواع شیرینی با با طیف وسیعی از تنوع را برای هم میهنان در کشور فراهم نموده است. ما امکان ارسال شیرینی بامیه را در حجم های بالا به سراسر کشور با بهترین قیمت بامیه در بازار داریم. مشتریان ما از تمامی استان های کشور تنها با ثبت سفارش خرید خود از طریق سایت مجموعه می توانند در موعد مقرر سفارشات را در محل تحویل گیرند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON