خانه / بامیه / فروش عمده زولبیا و بامیه ارزان

فروش عمده زولبیا و بامیه ارزان

فروش زولبیا بامیه با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت با تولید تحت نظارت وزارت بهداشت به صورت عمده و در مقادیر بالا از طریق مجموعه شیرینو صورت می پذیرد. امروزه بسیاری از شهروندان در شهرهای بزرگ و پرترافیک برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، خرید شیرینی آنلاین را حتی به صورت عمده، ترجیح می دهند. مجموعه ما تأمین کننده انواع شیرینی و زولبیا و بامیه بسیاری از نهاد ها، سازمان ها و ارگان ها می باشد. خوشبختانه از آنجایی که شرکت ما در طول چندین سال فعالیت خود در حوزه شیرینی و کیک، قیمت شیرینی را ارزانتر از بسیاری از تولیدی ها عرضه نموده است توانسته مشتریان وفاداری را به خود جلب نماید. در سالی که گذشت مجموعه شیرینو قیمت شیرینی را با شرایط تحریم و کمبود مواد اولیه در پایین ترین حد ممکن نگه داشت.

09120688315

فروش عمده زولبیا و بامیه

یکی از شیرینی های بسیار خوشمزه و بنام در ماه مبارک رمضان قطعا شیرینی زولبیا و بامیه می باشد که ارزانترین قیمت و مرغوب ترین نوع این شیرینی ها را فقط در شرکت شیرینو خواهید یافت. شما می توانید این شیرینی را  بصورت عمده در بسته بندی های نیم کیلویی و یک کیلویی از شرکت ما خریداری نمایید.

فروش زولبیا و بامیه

سفارش آنلاین زولبیا و بامیه

قیمت خرید زولبیا و بامیه در خرید آنلاین شیرینی تفاوتی با خرید حضوری ندارد و گاهی ارزانتر نیز می باشد. ما این محصول را بدون هیچگونه افزایش قیمتی با بهترین بسته بندی و کیفیت برای شما ارسال خواهیم کرد. برای ثبت سفارشات زولبیا

تمامی تأمین کنندگان شرکت ها و ادارات و فروشگاه ها، ما بهترین زولبیا و بامیه ماه رمضان را برای شما ارسال می کنیم که علاوه بر دارا بودن بهترین نوع تولید، نازلترین قیمت را نیز داراست.

و بامیه هر چه زودتر با ما تماس بگیرید تا زولبیا بامیه رمضان شما را با بهترین کیفیت برایتان ارسال نماییم. در ضمن ما مجوزهای لازم را برای تولید انبوه شیرینی زولبیا و بامیه را از سازمانهای ذی صلاح اخذ کرده ایم.

فروش زولبیا و بامیه

 

قیمت زولبیا و بامیه 1401 در تهران

با توجه به اینکه ما برای مشتریانمان ارزش بسیاری قائل هستیم همواره محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می کنیم. بی شک قیمت در میزان فروش مؤثر است و ما آماده ارسال این محصولات بصورت عمده برای ماه مبارک رمضان با پایین ترین قیمت می باشیم. برای استعلام قیمت خرید این محصولات با مدیران فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

تمامی ارگان ها و نهادها و شرکت ها برای خرید عمده خود می توانند بهترین نوع شیرینی زولبیا و بامیه را از مجموعه شیرینو خریداری کنند.

ما با تخفیفات ویژه ای که برای مشتریان ارجممند در نظر گرفته ایم امکان خرید ارزان و فروش با حاشیه سود بالا را فراهم نموده ایم.

فروش زولبیا و بامیه

خرید زولبیا و بامیه در تهران

خرید زولبیا بامیه ماه رمضان در تهران به صورت عمده از طریق مجموعه شیرینو امکان پذیر می باشد. ما آمادگی همکاری با تمام قنادی ها و خشکه پزی ها و پخشی های این حوزه در تمام کشور را برای ارسال انواع شیرینی و زولبیا بامیه مناسب ماه رمضان و عید فطر داریم.

فروش زولبیا و بامیه

خرید آنلاین شیرینی خشک عید فطر

مجموعه شیرینو عرضه کننده انواع شیرینی خشک و مخلوط، آجیلی و آلمانی به صورت عمده برای عید فطر می باشد. مشتریان گرامی مجموعه شیرینو با توجه به ازدیاد سفارشات خرید شیرینی عید فطر با ثبت سفارشات شیرینی قبل از ماه مبارک رمضان می توانید شیرینی های تولید شده تازه را برای عید فطر تحویل بگیرید. برای ثبت سفارشات خود می توانید از طریق راه های ارتباطی ما اقدام نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
Instagram
SOCIALICON