خانه / شیرینی / خرید شیرینی عید با قیمت مناسب

خرید شیرینی عید با قیمت مناسب

خرید شیرینی عید از مراسم مهم ایرانیان در اعیاد مختلف بوده و این موضوع دلیلی بر عرضه عمده و گسترده شیرینی بعنوان محصولی پرتقاضا توسط گروه بازرگانی شیرینو می باشد.اگر بدنبال شیرینی با تنوع و قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا می باشید،با این مجموعه همکاری رضایت بخشی را تجربه نمایید.

شیرینی

شیرینی جزو مواد غذایی محسوب می شود که ماده اصلی تشکیل دهنده آن شکر و دیگر شیرین کننده ها هستند و علاوه بر این مواد اولیه،موارد دیگری همچون آرد،روغن و آب را نیز شامل می شود، که البته علاوه بر آنها ، افزودنی های دیگری را نیز بنا به نوع ،در تولید آنها مورد استفاده قرار می گیرند.این محصول از خوراکی های لذیذ و مورد توجه اکثر افراد در جوامع مختلف می باشد.اما در ایران این توجه در آستانه اعیاد مختلف به حداکثر می رسد و افراد مختلفی متقاضی خرید آن می باشند.

انواع شیرینی

این محصول نیز همانند سایر خوراکی ها انواع مختلفی را شامل شده و دارای تنوع قابل قبولی است که در اینجا به بخشی از آنها که برای خرید شیرینی عید نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اشاره می نماییم.

  • شیرینی کره ای
  • نخودچی
  • آجیلی
  • انواع خانگی
  • پادرازی
  • باقلوا
  • آلمانی یا مشهدی
  • سوییسی
  • و انواع مختلف دیگر

خرید شیرینی عید با قیمت مناسب

شیرینی عید

در اعیاد معمولا انواع متنوعی از شیرینی های خشک توسط مردم خریداری و برای تناول در ایام عید نگهداری می شود،چرا که شیرینی خشک دارای ماندگاری بیشتری بوده و دیرتر از انواع تر آن فاسد می شود.از جمله می توان به شیرینی نخودچی و خانگی و آجیلی و آلمانی و… اشاره نمود.

خرید شیرینی عید بصورت عمده

گروه بازرگانی شیرینو بعنوان عرضه کننده عمده انواع شیرینی و محصولات شیرین،آماده همکاری با کلیه پخش کنندگان شیرینی در اعیاد مختلف بوده و همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

استعلام قیمت برای خرید شیرینی عید

تمامی مشتریان گرامی که با این مجموعه همکاری داشته و یا قصد همکاری با ما را دارند،می توانند برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با مدیر فروش در ارتباط باشند.قابل ذکر است،کلیه سفارشات بصورت مستقیم به تمام شهرها و مقاصد مورد تقاضا ارسال می گردد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید انواع شیرینی و شکلات مستقیم از کارخانه

چرا باید بصورت مستقیم از کارخانه شکلات و شیرینی خریداری نماییم؟ خرید عمده از کارخانه …

Instagram
SOCIALICON