خانه / شیرینی / خرید عمده نوقای تبریز شب عید

خرید عمده نوقای تبریز شب عید

نوقا از شیرینی های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که ویژه تبریز بوده و مسافران در سفرهایشان به این خطه از ایران، حتما نوقا را به عنوان سوغات تبریز خریداری می کنند. این شیرینی آنقدر معروف و به نام است که حتی شرکت گوگل نیز سری جدید سیستم عامل های اندروید را با نام اندروید نوقا معرفی کرده است، همانگونه که در سری قبلی اندروید از نام شیرینی مارشمالو استفاده کرده بود! امکان خرید عمده نوقای تبریز برای مشتریان گرامی در سرتاسر کشور از طریق سایت مجموعه شیرینو امکان پذیر می باشد.

09120688315

نوقا چیست؟

نوقا یکی از خوردنی های شیرین و قدیمی خاورمیانه و جنوب اروپا است که چندین نوع دارد. یک نوع از این شیرینی تورون نام دارد که در زمان اسلام در اسپانیا به عنوان یکی از شیرینی های محلی مورد استفاده قرار می گرفته است. در واقع نام تورون از توست گرفته شده که در زبان لاتین به معنای ترد است. نوقا در ایران دارای دو نوع گز اصفهان و نوقای تبریز است.

غربی ها بر این باورند که سوهان قم و کاشان هم یک نوع از این شیرینی است. در شهر تبریز به نوقا با زبان محلی لوکا گفته می شود. نوقای گردویی یکی از محبوب ترین سوغات شهر تبریز است. مواد تشکیل دهنده نوقا عبارت اند از شکر، سفیده تخم مرغ، گردو، وانیل که دارای طعم های وانیلی و شکلاتی و کاکائویی است. دیگر نوع نوقا در تبریز نوع آجیلی آن است که از شکر، آب، گلوکز، گردو، پسته، فندق، بادام هندی، تخم مرغ و گلاب و آرد تشکیل شده است. خرید عمده انواع نوقا تبریز با بهترین قیمت از طریق این سایت امکان پذیر می باشد.

فرق نوقای تبریز و گز اصفهان

ظاهر نوقا کاملا شبیه گز اصفهان است و می‌ توان گفت این دو شیرینی از یک خانواده هستند، اما این دو تفاوت‌ هایی نیز با هم دارند، این تفاوت‌ ها شامل موارد زیر است:

  • نوقای تبریز حالت کشسان دارد اما گز خشک است.
  • نوقا در دو نوع ساده و مغزدار تولید می‌ شود اما گز فقط در نوع مغزدار آجیلی تهیه می‌ شود.

  • نوقای ساده و بدون مغز می‌ تواند در طعم های شکلاتی، کاکائویی و زعفرانی طبخ شود اما معمولا گز بدون مغزیجات و به صورت ساده پخت نمی‌ گردد.
  • در نوقای مغزدار از مغز گردو و پسته استفاده می‌ شود اما در گز از مجموعه مغزیجات استفاده می‌ شود.
  • در نوقا دو لایه نان میکادو در بالا و پایین شیرینی استفاده می‌ شود اما در گز از نان استفاده نمی‌ شود.

طرز تهیه شیرینی نوقا

قالب مستطیل شکل ۲۰×۳۰ سانتی متری را چرب کنید و یک ورق از نان میکادو را کف قالب قرار داده کنار بگذارید.
شکر، گلوکز مایع، شیره و یا عسل را در ظرفی ریخته روی حرارت ملایم قرار دهید تا شکر حل شود. بعد از آن حرارت را کمی بالا برده تا مواد به جوش آید.
این مواد باید حدود ۵ دقیقه بدون اینکه هم بخورد بجوشد تا زمانی که درجه حرارت سنج شما عدد ۱۳۰ درجه سانتی گراد را نشان دهد.

نوقا یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین شیرینی های تبریز است، برای سفارش آن با ما در تماس باشید.
قبل از اینکه مایع کاملا آماده شود سفیده تخم مرغ را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد. سپس شیره آماده را از روی حرارت برداشته به صورت یک نوار باریک به آرامی به سفیده اضافه کنید. همچنان با همزن به زدن ادامه دهید تا شیره کاملا جذب شده و مواد غلیظ شود. به طوری که شکل خود را حفظ کند.


بعد از جذب شیره با سفیده، کره نرم شده را اضافه کنید و در نهایت فندق و پسته را مخلوط کنید و در قالب آماده بریزید و با سرعت مواد را با کاردک چرب داخل قالب، پهن کنید.
تکه دیگر نان میکادو را روی مواد قرار داده کاملا فشار دهید تا نان به مواد بچسبد. قالب را در دمای محیط قرار دهید تا نوقا کاملا خنک شود. سپس شیرینی را با استفاده از یک چاقوی چرب برش دهید و در ظرف بچینید.

باکیفیت ترین نوع این شیرینی را از ما بخواهید. خرید عمده نوقا در سراسر کشور از طریق شرکت شیرینو انجام می شود.

خرید اینترنتی عمده نوقا تبریز

خرید اینترنتی یک روش خرید مدرن و کارآمد است که علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه سبب تجربه یک خرید سهل و آسان برای مشتریان عزیز می گردد تا بتوانند به راحتی و در منزل علاوه بر کسب هر گونه اطلاعات لازم در حوزه کاری خود به ثبت

سفارش نیز بپردازند و در کوتاهترین زمان ممکن سفارشات خود را ثبت نمایند. از این رو مجموعه شیرینو امکان یک خرید امن را برای خریداران گرامی ایجاد نموده و مدیران فروش این مجموعه در تلاشند تا با پاسخگویی به موقع تمام ابهامات خرید را رفع نمایند. ما آماده ثبت سفارشات خرید عمده نوقا تبریز شما مشتریان گرامی هستیم.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON