خانه / شیرینی / قیمت شیرینی خشک

قیمت شیرینی خشک

قیمت انواع شیرینی خشک پیوسته در حال تغییر می باشد. این قیمت ها وابسته به قیمت مواد اولیه مورد استفاده در شیرینی پزی بوده که روزانه متغییر است. قیمت شیرینی خشک سال ۱۴۰۱ در مجموعه شیرینو در طی سال با تخفیفات ویژه به مشتریان گرامی اعلام می شود و این نرخ ها نسبت به سایر مراکز تولیدی و فروش بسیار ارزان تر می باشد. قیمت نهایی شیرینی سال ۱۴۰۱ با خرید در تعداد و مقدار بالا در شرکت شیرینو شامل تخفیفات ویژه می گردد.

09120688315

قیمت انواع شیرینی خشک

گرچه اکثر مواقع گمان کرده ایم، نمی توان جنس باکیفیت و ارزان خرید، اما تمام تلاش این مجموعه ارائه انواع شیرینی خشک باکیفیت می باشد که علاوه بر داشتن دیزاین و ظاهر زیبا، از قیمت بسیار مناسب نیز برخوردار باشد. محصولات عرضه شده در مجموعه ما دارای بالاترین کیفیت و بیشترین حاشیه سود می باشد. یکی از خدمات بزرگی که ما در اختیار مشتریانمان قرار داده ایم خرید غیرحضوری ایست که فقط از طریق تماس تلفنی می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید.

تمامی عزیزان فعال در حوزه صادرات که توان جذب مشتریان خارجی در هر کشوری را دارا هستند، می توانند با تکیه بر کیفیت عالی محصولات ما و قیمت های مناسب ما بازار این کشورها را در دست گرفته و بهترین فروش را داشته باشند.

در ادامه به قیمت برخی از انواع شیرینی خشک اشاره می کنیم:

  • شیرینی پاپیونی
  • شیرینی کشمشی
  • شیرینی دانمارکی
  • شیرینی شاه پسند
  • شیرینی آلمانی
  • شیرینی کیک یزدی
  • شیرینی بهشتی
  • شیرینی باقلوا
  • شیرینی زبان
  • شیرینی نارگیلی
  • شیرینی نخودچی
  • شیرینی قرابیه

قیمت شیرینی پاپیونی

فروش شیرینی پاپیونی با مناسب ترین قیمت در تهران و سایر استان های کشور از طریق مجموعه شیرینو انجام می شود. در صورت خرید حجم بالا ماهیانه و یا خرید به صورت فله ما قیمت روز شیرینی را برای شما با تخفیفات ویژه محاسبه می نماییم. قیمت شیرینی خشک پاپیونی با طعم، سایز و دیزاین های مختلف در بسته بندی های شیک را از طریق راه های ارتباطی این مجموعه دریافت نمایید.

قیمت شیرینی کشمشی

اگر به دنبال خرید شیرینی خشک مقوی، ارزان و مقرون به صرفه هستید که تعداد زیادی شیرینی در هر کیلو به شما بدهد شیرینی کشمشی بهترین انتخاب می باشد. هر یک کیلو شیرینی کشمشی حدودا 50 عدد می باشد.

بی تردید ما با توجه به تجربه ای چندین ساله در امر فروش شیرینی می توانیم مشاوران خوبی در زمینه معرفی شیرینی مناسب نیاز شما باشیم و بهترین گزینه ها را به شما معرفی نماییم.

این شیرینی جز آن دسته از شیرینی های خشکی می باشد که نه تنها بسیار خوشمزه و ترد است بلکه به جهت وجود کشمش در آن بسیار مقوی محسوب می شود.

قیمت شیرینی دانمارکی

با توجه به تغییراتی که در قیمت تمامی شیرینی ها رخ داده است، قیمت شیرینی دانمارکی نیز از این امر مستثنی نبوده ولی در مقایسه با اکثر شیرینی ها، قیمت شیرینی دانمارکی از افزایش کمتری برخوردار بوده است. قیمت شیرینی قرابیه، قیمت شیرینی نارگیلی و قیمت شیرینی گردویی به دلیل گران شدن بی رویه بادام، گردو و نارگیل، در صدر لیست قیمت ها قرار دارد.

شیرینی دانمارکی یا گل محمدی از پرطرفدارترین شیرینی های خشک بوده که از قیمت بسیار ارزان تری نسبت به مابقی شیرینی ها برخوردار است.

در مجموعه شیرینو، شیرینی دانمارکی از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده و با قیمت مناسب به دست مشتری می رسد. مشتریان این مجموعه با خرید یک نوع شیرینی و امتحان آن تمایل به خرید مجدد محصولات ما می یابند و به جرگه مشتریان ثابت این مجموعه می پیوندند.

قیمت شیرینی شاه پسند

شیرینی شاه پسند یکی از خوشمزه ترین شیرینی های نوروزی می باشد که مزه ای تقریبا شبیه به نخودی دارد با این تفاوت که خیلی زود خرد نمی شود و بسیار خوشمزه و خوش بو می باشد. این شیرینی توسط مغزیجات مختلف و شکلات ذوب شده کاور می شود. شیرینی شاه پسند را می توان به عنوان یک شیرینی خشک مجلسی برای ایام نوروز تهیه نمود. برای اطلاع از قیمت این محصول با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت شیرینی آلمانی

شیرینی آلمانی، مشهدی یا مارمالادی از طرفداران بی شماری در ایران و سایر کشورها برخوردار است به همین جهت میزان

قیمت شیرینی آلمانی را برای فروش عمده و صادرات به سایر کشورها با نرخ مناسب محاسبه می کنیم تا ایران نیز بتواند در عرصه صادرات شیرینی رونق گرفته و کمک شایانی به صنعت شیرینی گردد.

خرید و فروش این شیرینی بالا می باشد. با توجه به اینکه شیرینی آلمانی در جشن ها و اعیاد مختلف در ایران مصرف زیادی دارد مجموعه ما نیز این شیرینی لذیذ و خوشمزه را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

قیمت کیک یزدی

کیک یزدی از شیرینی های خشکی است که به ویژه برای ایام اربعین در تخفیفات می باشد. هر کیلو کیک یزدی شامل 18 الی 20 عدد کیک می باشد. درست است که افزایش قیمت شیرینی بر روی قیمت کیک یزدی نیز اثر گذاشته ولی ما به شما اطمینان می دهیم، می توانید این شیرینی را ارزان تر از سایر مراکز فروش از ما تهیه کنید.

مجموعه شیرینو از باسابقه ترین تأمین کننده ها در حوزه شیرینی می باشد که توانسته  محصولات خود را در سراسر کشور با بهترین قیمت و کیفیت عرضه نماید.

خرید کیک یزدی یک انتخاب دقیق و حساب شده است زیرا علاوه بر اینکه این شیرینی خشک که با کنجد تزئین و طعم و بوی زعفران و گلابش انسان را مدهوش می کند، از نظر قیمتی نیز بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

قیمت شیرینی بهشتی

اگر می خواهید قیمت بهترین، تازه ترین و ارزان ترین شیرینی های خشک، مخصوصا شیرینی بهشتی را داشته باشید، بی درنگ با ما تماس بگیرید. برای خرید شیرینی خشک به ویژه در تهران مجموعه ما ارزان ترین شیرینی بهشتی را برای شما

شیرینی بهشتی یا شیرینی کرکی یکی از انواع شیرینی‌ های سنتی ایرانی است که شیرینی مناسب برای عید نوروز محسوب می گردد.

خواهد داشت. قیمت شیرینی بهشتی برای شما مشتریان عزیزی که به صورت عمده خرید می کنید، شامل تخفیفات ویژه ای خواهد شد.

قیمت شیرینی باقلوا

آیا دوست دارید قیمت مرغوب ترین و ارزان ترین شیرینی باقلوا را برای فروش و صادرات داشته باشید؟

گروه بازرگانی شیرینو امکان خرید بهترین شیرینی باقلوا، با کیفیت عالی و با قیمت فوق العاده ارزان را ایجاد نموده است. ما بهترین محصولات را با بهترین روش بسته بندی به سراسر کشور ارسال می کنیم و خاطره خوش یک خرید کاملا بی دغدغه را برای مشتریانمان فراهم می نماییم. تمامی محصولات مجموعه ما با وجود قیمت های بسیار مناسب و ارزان قابل رقابت با سایر مراکز می باشد. هم اکنون با ما تماس بگیرید و سفارش خودتان را ثبت نمایید.

قیمت شیرینی زبان

از دیگر محصولات دلنشین در حوزه شیرینی که از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شیرینی ها نیز می باشد شیرینی زبان است که در سه مدل بزرگ و کشیده، متوسط و ریز یا مینیاتوری عرضه می شود. این محصول که دارای نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشد می تواند با خیالی آسوده در هر فروشگاه معتبری مخاطبین و مشتریان خود را جذب نماید. بنابراین

برای فروش بیشتر در تمامی ایام سال مخصوصا در عید نوروز، از طریق محصولات ما می توانید رکورد فروش شیرینی های خود را بشکنید و بهترین ها را عرضه نمایید. برای مطلع شدن از قیمت شیرینی زبان درشت و ریز، تولید شده با دستگاه های مکانیزه و کاملا بهداشتی با ما تماس بگیرید.

قیمت شیرینی نارگیلی

خوشبختانه شیرینی نارگیلی از شیرینی هایی است که بالاخص در مهمانی ها و جشن ها بسیار پرطرفدار و پرمصرف است و در طول سال بسیاری از شرکت ها، ادارات و سازمان ها در جشن های مختلف مبادرت به خرید این شیرینی بی نظیر می نمایند. با توجه به اینکه شرکت ما تجربه کافی در زمینه شناسایی نیازهای کارخانه ها و شرکت های بزرگ ایرانی و خارجی را داراست بنابراین شما عزیزان با خیالی آسوده سفارشات خود را از طریق همین سایت ثبت نمایید.

شیرینی نارگیلی گزینه بسیار مناسبی برای پذیرایی در همایش ها، کنفرانس ها و سمینارها و مراسم های برگزار شده در سازمان های مختلف دولتی و خصوصی می باشد.

امروزه قیمت شیرینی نیز همچون طلا، در لحظه دچار تغییر است زیرا قیمت های اقلامی همچون پودر نارگیل و کاکائو که وارداتی هستند براساس قیمت دلار دچار نوسان می شود. معمولا هر یک کیلو شیرینی نارگیلی شامل 35 عدد می باشد.

قیمت شیرینی نارگیلی ۱۴۰۱ را با نازلترین قیمت برای مشتریان این مجموعه محاسبه خواهیم کرد. بهترین ها را برای شما تولید و ارسال می نماییم، پس همین حالا با مشاوران فروش ما تماس بگیرید و قیمت ها را به روز استعلام نمایید.

قیمت شیرینی نخودچی

شیرینی نخودچی از شیرینی های سنتی ایران است که در ایام نوروز طرفداران بسیاری دارد. برای خرید شیرینی نخودچی پسته ای و شیرینی نخودچی کنجدی از مجموعه شیرینو می توانید با اطمینان سفارشات خود را ثبت نمایید. شیرینی نخودچی

با کیفیتی عالی و تهیه شده از آرد نخودچی ۱۰۰% خالص در بسته بندی های کاملا شیک و بهداشتی از طریق مجموعه ما به فروش می رسد. خرید عمده شیرینی نخودچی از گروه بازرگانی شیرینو، بالاترین حاشیه سود را برای مشتریان گرامی خواهد داشت.

قیمت شیرینی قرابیه

با توجه به اینکه شیرینی قرابیه از آن دسته از شیرینی های خشکی است که از قیمت گران تری نسبت به دیگر شیرینی ها برخوردار است ولی با این حال طرفداران بسیاری را نیز دارد.

این شیرینی به علت تهیه شدن از خمیر بادام درختی بسیار مقوی بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

برای سفارش این شیرینی خوشمزه کافیست با یک تماس شیرینی قرابیه اصل تبریز را برای هر نقطه از ایران سفارش دهید.

قیمت شیرینی خشک عید ۱۴۰۱

مجموعه شیرینو متناسب با مراسمات مهم در کشور نظیر اعیاد مختلف مذهبی و ملی، تخفیفات ویژه ای را برای خرید انواع شیرینی جات این مجموعه در نظر می گیرد.

چنانچه شما مشتریان عزیز قصد خرید و ثبت سفارش در ایام پیک خرید شیرینی را دارید هر چه سریعتر اقدام نموده و سفارشات خرید خود را  قبل از اتمام ظرفیت تولید ثبت نمایید.

انواع شیرینی را ارزان تر از لیست فروش شیرینی ۱۴۰۱ نسبت به سایر تولیدی های کشور برایتان ارسال می نماییم. البته برای آن دسته از عزیزانی که به صورت عمده و مداوم خرید خود را از مجموعه شیرینو انجام می دهند تخفیفات در نظر گرفته می شود.

قیمت شیرینی خشک در تهران

کارخانه ها و تولیدی های زیادی در اغلب شهرهای کشورمان به تولید انواع شیرینی جات مشغولند. مجموعه شیرینو با توجه به فعالیت در فضای مجازی بسترهای لازم برای فروش در سراسر ایران را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است. هموطنان

فروش انواع شیرینی خشک و شیرینی مخلوط با بهترین قیمت، ویژه هدیه برای اعیاد و مراسمات به کارکنان و کارمندانتان، در مجموعه شیرینو آماده عرضه و فروش می باشد.

گرامی در پایتخت نیز می توانند سفارشات انواع شیرینی جات را در شرکت شیرینو ثبت نموده تا برایشان در محل ارسال شود. قیمت روز شیرینی را با قیمتی ارزان تر از سایر مراکز فروش از طریق راه های ارتباطی این مجموعه از ما دریافت نمایید.

قیمت شیرینی خشک مجلسی

چنانچه تمایل به خرید اینترنتی شیرینی خشک مدرن و مجلسی دارید حتما با این مجموعه تماس گرفته یا از طریق شبکه های مجازی برای ما پیغام بگذارید. مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده سفارشات خود را در مجموعه شیرینو ثبت نموده و

قیمت روز شیرینی خشک مجلسی را با توجه به تغییر نرخ مواد اولیه شیرینی پزی از طریق راه های ارتباطی این مجموعه دریافت نمایید.

شیرینی ها را با بهترین کیفیت در بسته بندی های کاملا شکیل در زمان تعیین شده تحویل بگیرند. خرید اینترنتی شیرینی خشک مجلسی به شما کمک می کند تا علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، سفارشات خود را بدون اجبار تحمل گرما، ترافیک و آلودگی هوا دریافت نمایید.

قیمت شیرینی خشک مخلوط عید

شیرینی های مخلوط عید از پرطرفدارترین شیرینی های عید است این محصول مخلوطی از چند نوع شیرینی است و غالبا این شیرینی های ریز و مینیاتوری با دیزاین عالی پر فروش می باشند. شیرینی های مخلوط در مجموعه شیرینو با قیمت های بسیار مناسب ارائه می شوند که هم برای فروش در داخل کشور و هم برای صادرات بازار فروش خوبی دارند.

مشتریان ارجمند جهت استعلام تخفیف شیرینی های خشک مخلوط این مجموعه با شماره تلفن 09120688315 تماس حاصل نمایید.

قیمت شیرینی مخلوط عید نوروز امسال را از ما بخواهید زیرا علاوه بر اینکه ارائه دهنده بهترین کیفیتیم بهترین تخفیفات را برای مشتریانمان در نظر می گیریم. اگر شما نیز تمایل دارید از تخفیفات ویژه مجموعه شیرینو برخوردار شوید با خرید عمده در هر ماه جز مشتریان فعال ما شوید و از تخفیفات این مجموعه بهره مند گردید. ما مطمئن هستیم که شما هم مانند دیگر مشتریان ما در باشگاه مشتریان دائمی ما قرار خواهید گرفت. ما نسبت به کیفیت بی نظیر و قیمت منصفانه خود نسبت به سایر رقبا مطمئن هستیم.

قیمت شیرینی خشک مخلوط را با بی نظیرترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریانمان در درب کارخانه یا در مرز تحویل می دهیم. با توجه به تغییرات پیوسته قیمت ها، لیست قیمت روز انواع شیرینی خشک را با تماس با واحد فروش مجموعه می توانید کسب کنید.

قیمت شیرینی خانگی

شیرینی خانگی یکی از شیرینی های مورد پسند ایرانیان در ایام نوروز است که عرضه و فروش آن از طریق مجموعه شیرینو با تنوع در محصولات و قیمت ها انجام می شود. شیرینی خانگی که شامل چندین نوع شیرینی خشک مختلف می باشد و بصورت

هر کیلو شیرینی چند عدد است؟ تعداد با توجه به نوع شیرینی، متفاوت است. برای اطلاع دقیق با مشاورین ما تماس بگیرید.

مینیاتوری تولید می شود، با قیمت های مناسب به ویژه برای ایام عید عرضه می گردد. تعداد خرید بی شک در قیمت شیرینی خشک خانگی مؤثر بوده و هر چه حجم سفارشات بالاتر باشد شامل تخفیفات بیشتری خواهد شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر خرید و فروش شیرینی بسیار دچار چالش گشت و بسیاری از مردم در ایران و کشورهای دیگر از خوردن شیرینی سر باز زدند به همین دلیل قیمت شیرینی خانگی سال ۹۹ بسیار دچار رکود شد و حتی بسیاری از تولید کننده ها مجبور به منهدم کردن شیرینی ها و محصولاتشان شدند. اما با گذشت زمان و اطمینان یافتن از عدم انتقال ویروس توسط خوراکی ها عید امسال خرید انواع شیرینی رونق زیادی یافته است و صنعت شیرینی پزی در ایران با رشد صعودی روبه رو شده است.

قیمت عمده انواع شیرینی خشک

شیرینی نیز همچون سایر محصولات قیمت خرید عمده و خرده آن متفاوت می باشد. چنانچه حجم خرید مشتریان گرامی بیشتر باشد، محصولات ما با درصد تخفیفات بیشتری تقدیم می گردد. با توجه به تغییر دائمی قیمت شیرینی برای خرید و استعلام

شرکت شیرینو ارائه دهنده شیرینی های سنتی و جدید، با کیفیتی عالی و قیمتی باور نکردنی در ایران است که آمادگی کامل خود را برای همکاری با سازمان ها و ارگان ها و همچنین صادرکنندگان اعلام می نماید.

آخرین قیمت انواع شیرینی حتما با ما در تماس باشید. مجموعه شیرینو با چندین سال تجربه در زمینه عرضه و توزیع شیرینی جز برترین مراکز عرضه شیرینی با نازلترین قیمت در کشور می باشد.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON