خانه / بیسکویت / خرید عمده بيسکويت کيلويی ارزان قيمت

خرید عمده بيسکويت کيلويی ارزان قيمت

بیسکویت کیلویی در وزن ها و طعم های متفاوت از طریق مرکز پخش شیرینو آماده فروش و ارسال می باشد. خرید نوع فله ای یکی از بهترین گزینه های خرید بیسکوئیت مقرون به صرفه می باشد که برای مصرف کنندگان همواره با منفعت بسیاری همراه بوده است.

09120688315

انواع بيسکويت کيلويی

  • بيسکويت ساده
  • بيسکويت کرم دار
  • بیسکویت مربایی
  • بيسکويت کنجدی
  • بيسکويت شويدی
  • بیسکویت شوید جعفری
  • بيسکويت شکلاتی
  • بيسکويت کاکائويی
  • بیسکویت پرتقالی
  • بيسکويت موزی
  • بيسکويت نارگيلی
  • بيسکويت زنجبيلی

 بیسکویت ها در بازار در دو نوع کیلویی و بسته بندی به فروش می رسند که هر دو نوع در طعم های مختلف به تولید می رسد.

قيمت بيسکوييت کيلويی

قیمت بیسکویت کیلویی چند است؟ از آنجایی که قیمت ها هر ساله تغییر می کند این تغییرات و قیمت محصول وابسته به نوسانات بازار و تغییر قیمت مواد اولیه دارد. اما آنچه در قیمت نهایی این محصول تأثیر گذار است مواد و اسانس های به کار رفته در انواع آنها می باشد. جهت گرفتن قیمت روز، از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

قیمت بیسکوئیت فله ای در بازار ارزان تر از نوع بسته بندی شده آن است. در واقع این مدل با توجه به کسر شدن هزینه بسته بندی در هنگام تولید، با قیمت فروش کمتری توسط کارخانه تولید می گردد.

برای خرید این محصول می توان به کارگاه ها و کارخانه های بیشماری در کشور سر زد. این تولیدی ها، بیسکوئیت ها را در طعم های مختلفی عرضه می نمایند. اما آنچه در این میان حائز اهمیت است خرید سهل و آسان از کارخانه هایی است که امکان ارسال محصول بدون نیاز به مراجعه حضوری را نیز دارا باشند. برای خرید محصولات مد نظر خود می توانید از طریق سایت مجموعه شیرینو اقدام کنید. این شرکت انواع بیسکوئیت را با کیفیت عالی و قیمت بی نظیر در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

خريد بيسکويت کيلويی ايرانی

برای خرید بیسکویت فله ای ایرانی می توانید با مراجعه به کارخانه و یا نمایندگی های فروش آن ها در سراسر کشور اقدام نمایید. همچنین می توانید از طریق پخش کنندگان این محصول، خرید خود را انجام دهید. اما با مراجعه مستقیم به کارخانه می توانید با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت خرید بیسکوئیت را انجام دهید.

بازار فروش بيسکويت کیلویی

این روزها بازار فروش بیسکویت کیلویی بسیار پررونق است. یکی از علل فروش بالای این محصول قیمت به صرفه نسبت به سایر مدل های بسته بندی آن می باشد. بیسکوئیت فله ای معمولا در بسته بندی های 5 کیلو تولید و روانه بازار فروش می گردد.

صادرات بيسکويت کيلويی

صادرات بیسکویت به تمامی نقاط دنیا با استاندارد بالا و کیفیت عالی همه ساله از طریق مجموعه شیرینو انجام می شود. در دهه های اخیر ارسال انواع شیرینی جات و بیسکوئیت فله به سایر کشورها از جمله افغانستان، عراق، پاکستان و … بسیار رایج و ارز آور بوده است. چنانچه تمایل به فعالیت در زمینه صادرات انواع شیرینی جات دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیران فروش مجموعه شیرینو در ارتباط باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

بیسکویت ۵ کیلویی

فروش فوق العاده بیسکویت ۵ کیلویی

مجموعه شیرینو بیسکویت های ترد و خوشمزه را در طعم های متنوع به فروش می …

Instagram
SOCIALICON