خانه / شیرینی / خرید اینترنتی شیرینی بهشتی عید نوروز

خرید اینترنتی شیرینی بهشتی عید نوروز

عید نوروز، مهمترین عید و جشن در آئین ایران است و ایرانیان سر آغاز و شروع سال نو شمسی را جشن می گیرند. لازمه هر جشنی، پذیرایی با شیرینی جهت شیرین کامی محفل است. شیرینی نوروز اهمیت ویژه ای در نزد افراد دارد و وسواس و حساسیت برای تهیه آن بسیار بالاست. بسیاری از خانم های خانه دار و با سلیقه از این رسم پیروی کرده و انواع شیرینی خانگی عید نوروز را در منزل تهیه می کنند. معمولا در اسفند ماه، همه در تب و تاب خرید خوراکی‌ های پذیرایی نوروز هستند. پذیرایی نوروز، همیشه برای ما ایرانی‌ها اهمیت زیادی داشته‌ است. این روزها، مدل‌ های مختلفی از انواع شیرینی‌ های خشک و تر در شیرینی فروشی‌ ها وجود دارد. جهت خرید اینترنتی شیرینی بهشتی عید بصورت عمده با ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

بهترین شیرینی برای عید نوروز

یکی از بخش‌های هیجان‌ انگیز عید، خرید شیرینی نوروز است. شیرینی‌ ها، انواع مختلفی دارند. برای پذیرایی نوروز، بهتر است از شیرینی‌ های خشک استفاده شود. این شیرینی‌ ها انواع متنوعی دارند. شیرینی‌ های کره‌ای، شیرینی‌ های آجیلی،

شیرینی‌ های سنتی از انواع مختلفی هستند که می‌ توانید برای پذیرایی از مهمانان عید، تهیه کنید. سعی کنید مدل شیرینی که برای پذیرایی نوروز انتخاب می‌ کنید، جزء شیرینی‌ هایی که زود کهنه می‌ شوند، نباشد. چون شیرینی‌ های نوروز، ممکن

است چندین روز داخل ظرف شیرینی‌‌ خوری باقی‌ بماند. شیرینی‌ هایی که مناسب پذیرایی نوروز هستند، باید ماندگاری زیادی داشته‌ باشند. استفاده از شیرینی‌ هایی که با چند روز ماندن، دچار تغییر طعم و کیفیت می‌ شوند، اصلا مناسب پذیرایی نوروز نیست. بهتر است، از شیرینی‌ هایی استفاده کنید که، بعد از چند روز، همچنان ترد، خوش‌طعم، خوش‌مزه و تازه باشند.

انواع شیرینی عید نوروز

برای پذیرایی نوروز، می‌ توانید از جدیدترین مدل های شیرینی استفاده کنید. این شیرینی‌ ها در پکیج‌ های جذاب و زیبا برای پذیرایی نوروز آماده می‌ شوند. از جمله این شیرینی ها:

  1. شیرینی بهشتی
  2. شیرینی پاپیونی
  3.  شیرینی شکری
  4. شیرینی باقلوا کره‌ای
  5. شیرینی نازک
  6. شیرینی نخودچی
  7.  شیرینی ساقه عروس
  8. شیرینی دانمارکی
  9.  شیرینی کشمشی
  10. شیرینی برشتوک شکلاتی
  11. شیرینی گردویی
  12.  شیرینی نارگیلی
  13. شیرینی کره‌ای آجیلی
  14. شیرینی توت سفید
  15. شیرینی تارت میوه‌ای
  16. شیرینی مربایی

شیرینی بهشتی

شیرینی بهشتی یا شیرینی کرکی یکی از انواع شیرینی‌ های سنتی ایرانی است که در این نوع شیرینی آرد، روغن آب کرده و شکر بکار می‌ رود. از آنجایی که شیرینی بهشتی از بهترین و قدیمی ترین شیرینی‌ های پذیرایی برای عید نوروز به‌ شمار می‌ رود، اگر به دنبال خرید یک شیرینی مناسب برای عید هستید شیرینی بهشتی گزینه بسیار مناسبی است چرا که همانطور که اشاره شد علاوه بر ماندگاری بالا،

با خرید عمده و اینترنتی شیرینی بهشتی برای عید از این مجموعه از تخفیفات عالی ما بهره مند شوید.

که یک خصوصیت مهم برای خرید شیرینی عید می باشد، سبک بوده و دارای قیمت ارزان نیز هست. با توجه به رفت و آمدهای زیاد در عید نوروز خرید شیرینی های سبک و کوچک کاملا به صرفه می باشد، که به این صورت می توان از مهمانان بیشتری پذیرایی کرد.

خرید اینترنتی شیرینی بهشتی

این مجموعه با فعالیت در فضای مجازی در زمینه فروش و عرضه انواع شیرینی امکان خرید اینترنتی شیرینی را برای مشتریان گرامی در اقصی نقاط ایران فراهم نموده است. خرید انواع شیرینی خشک از جمله بهشتی در این مجموعه انجام می گیرد. با در دست داشتن گوشی و انتخاب محصول مورد نظرتان می توانید در کمترین زمان ممکن آن را در محل خود تحویل بگیرید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON