خانه / شیرینی / خرید شیرینی زبان ریز عید

خرید شیرینی زبان ریز عید

شیرینی زبان از شیرینی های قدیمی و نوستالژیک ایرانی محسوب می شود که از گذشته برای پذیرایی در مجالس مورد استفاده قرار می گرفته، این شیرینی جز شیرینی‌ های خشک و لذیذ است که برای برگزاری انواع مهمانی و جشن‌ های مختلف گزینه مناسبی به حساب می‌ آید. شیرینی زبان در دو مدل ساده و خامه ای و سه اندازه ریز، متوسط و درشت آماده و به فروش می رسد. برای خرید شیرینی زبان ریز عید با این شماره تماس بگیرید.

09120688315

قیمت شیرینی زبان خشک عید

  • آیا حاضرید مبلغ زیادی برای خرید شیرینی عید پرداخت کنید، اما بعد از باز کردن بسته شیرینی و میل کردنش از خریدتان منصرف شوید؟

بسیار برایمان اتفاق افتاده که برای خرید شیرینی به قنادی مراجعه کرده ایم اما پس از خوردن شیرینی متوجه شده ایم که شیرینی پخت همان روز نیست. مجموعه شیرینو برای جلوگیری از این پیشامد و جلب رضایت مشتریان با توجه به نیاز مشتری

ثبت سفارش کرده و با تولید روز، محصول تازه را در سبد مصرف خانوار قرار می دهد. علاوه بر این، مجموعه ما در جهت شکستن نرخ قیمت ها اقدام به فروش محصولات خود با قیمت های مناسب نسبت به سایر مراکز فروش نموده است. با توجه به تغییر مداوم قیمت مواد اولیه شیرینی پزی و بالطبع تغییر قیمت شیرینی های تولیدی، قیمت روز شیرینی زبان ریز را از طریق ارتباط با مدیران فروش ما دریافت نمایید.

مواد لازم جهت شیرینی زبان با خمیر هزار لا آماده

  • خمیر هزارلا آماده ۱ بسته
  • زرده تخم‌مرغ ۱عدد
  • گلاب دو قاشق غذاخوری
  • پودر هل نصف قاشق چای‌خوری
  • پودر قند ۱ قاشق غذاخوری
  • عسل ۳ قاشق غذاخوری
  • زعفران به مقدار لازم
  • پودر پسته و بادام برای تزئین

یک کیلو شیرینی زبان چند عدد است؟

یک کیلو شیرینی زبان اگر مینیاتوری و ریز باشد شامل 50 عدد و اگر شیرینی زبان متوسط باشد 30 عدد خواهد بود.

خرید آنلاین شیرینی زبان ریز

شیرینی زبان یکی از شیرینی‌ های سنتی و خوشمزه ایرانی است که در مراسم‌ های مختلف از این نوع شیرینی استفاده می‌ شود. این شیرینی از ماندگاری بالایی برخوردار است. تهیه شیرینی زبان بسیار ساده است و می توان برای تهیه آن از خمیر یوفکا و یا خمیر هزارلا استفاده کرد. یکی از راه های خرید شیرینی زبان عید، سنتی و بسیار پر طرفدار، خرید به

صورت آنلاین می باشد که از طریق همین سایت می توانید شیرینی های تولید روز را سفارش دهید و در هر بخش از ایران تحویل بگیرید. همه مشتریان دوست دارند که بعد از سفارش، محصولی تازه و خوش طعم به دستشان برسد، برای این منظور لازم است سفارشات خود را هر چه سریعتر ثبت نمایید تا به طور اختصاصی محصول مورد نظرتان در صف تولید قرار گرفته و به

اگر از افرادی هستید که برای عید نوروز در پی خرید شیرینی خشک می باشید، می توانید شیرینی زبان ریز و مینیاتوری را از مجموعه شیرینو خریداری نمایید.

محض آماده شدن بتوانید این محصولات تازه و با کیفیت را تحویل بگیرید. پس برای خرید شیرینی زبان ریز عید با کیفیتی عالی و بی نظیر با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON