خانه / شیرینی / قیمت شیرینی تیتابی خامه ای

قیمت شیرینی تیتابی خامه ای

شیرینی تیتابی در زمره شیرینی های تر قرار دارد، با وجود این چون در تهیه آن از خامه کمتری نسبت به سایر شیرینی های تر استفاده شده، همانند شیرینی های خشک می توان در بسیاری از مراسم ها مورد استفاده قرار گیرد. این شیرینی عموما بدون دیزاین است و در برخی موارد دارای روکش شکلاتی می باشد. در بسیاری از سمینارها شیرینی تیتابی جایگاه ویژه ای دارد، چون علاوه بر اینکه در زمره شیرینی های تر است میل کردن آن نیز بدون کارد و چنگال به راحتی انجام می شود. همچنین برای مراسم های عروسی و نامزدی یک گزینه بسیار خوب می باشد. بسیاری از مدیران کارخانه ها تمایل دارند از این شیرینی بسیار خوشمزه و سبک برای پذیرایی از میهمان های خود استفاده کنند. قیمت روز شیرینی تیتابی را از ما بخواهید.

09120688315

شیرینی تیتابی خامه ای

شیرینی تر یکی از جذاب ترین شیرینی هایی است که برای پذیرایی با دسر و عصرانه مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع این شیرینی ها، شیرینی تیتابی خامه ای است. طرز تهیه آن مانند کیک یا رولت است. فقط به صورت نازک تهیه می شود و به صورت دو لایه به شکلی که خامه مابین دو لایه قرار گیرد، طبخ می شود.

با تمام وجود و عشق، کوشش می کنیم آنچه در شأن سفره ایرانی است تدارک ببینیم و مهیا هستیم که هر روز بهتر و بهتر باشیم…

شیرینی تیتابی در بسیاری از مجالس و اعیاد مورد توجه قرار می گیرد. با وجود خامه و یا کرم بسیار کمی که در تولید این شیرینی فوق العاده خوشمزه بکار می رود می توان گفت از شیرینی های تر عامه پسند است. بسیاری از مشتریان که طرفدار خرید شیرینی خشک برای مراسم عروسی هستند در کنار خرید شیرینی های خشک اقدام به خرید این مدل شیرینی می نمایند و ترکیب این دو نوع شیرینی بسیار رضایت بخش است.

مواد به کار رفته در شیرینی تیتابی

  • تخم مرغ
  • آرد، شیر
  • روغن مایع
  • شکر
  • بیکینگ پودر
  • پودر کاکائو

قیمت شیرینی تیتابی

با توجه به این که این شیرینی جز شیرینی‌ های تر سبک‌ محسوب می‌ شود لذا قیمت تمام شده آن مقرون به صرفه است. تولید انواع شیرینی خشک بصورت عمده صورت می گیرد اما تولید شیرینی های تر براساس سفارش های روزانه انجام می شود.

انواع شیرینی خشک و تر با بهترین قیمت در مجموعه شیرینو برای پخش کنندگان و قنادی ها و مسئولان خرید ارگان ها،شرکت ها و کارخانه های خصوصی و دولتی عرضه می گردد.

با توجه به اینکه در تهیه این محصول از خامه بسیار کمی استفاده می شود و شیرینی سبکی محسوب می گردد، براساس نرخ شیرینی تر محاسبه می شود.

سفارش شیرینی تیتابی درجه یک با مواد اولیه مرغوب در مجموعه شیرینو پذیرفته می شود. این شیرینی بسیار خوش طعم و تازه می باشد. برای استعلام قیمت روز شیرینی تیتابی با مدیر فروش این مجموعه در تماس باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON