خانه / شیرینی / فروش عمده باسلوق

فروش عمده باسلوق

فروش عمده باسلوق بعنوان محصولی پرتقاضا بویژه در اعیاد

بوده و در انواع مختلف با طعم های متفاوت در مرکز فروش

شیرینی،بیسکویت و ویفر صورت می گیرد.

باسلوق

باسلوق یا همان راحت الحلقوم که در زبان عامیانه نیز از لفظ راحتی برای آن استفاده می شود،همان لوکوم کشور ترکیه است که در انواع ساده و مغزدار و در طعم های مختلفی تولید می گردد.مواد اولیه تشکیل دهنده آن نشاسته و شکر بوده و در این محصول از پودر نارگیل،بادام و گردو برای تزئین استفاده می شود.

باسلوق میوه ای

همانطور که اشاره شد،باسلوق در انواع متفاوتی از جمله میوه ای تولید می شود.این نوع از محصول به علت طعم های خاص بکار رفته در آن مورد استقبال بهتری قرار می گیرد.فروش عمده باسلوق میوه ای نیز همانند نوع ساده در این مرکز صورت می گیرد.

باسلوق قدیما

یکی از برند های قابل عرضه در این مجموعه قدیما است.باسلوق های قدیما با کیفیت مناسب و در طعم های متنوع و در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود.بسته های زیپ کیپ،کریستال،پاکتی،باسلوق های دوسرپرس،کادویی و بسته های 3.5 کیلویی از انواع مختلف باسلوق قدیما بوده که بصورت ساده و یا طعم دار و مغزدار و یا با روکش کاکائو به بازار عرضه می گردد.

فروش عمده باسلوق در سراسر ایران

در این مجموعه انواع مختلف باسلوق در بسته بندی های کوچک و بزرگ و همچنین بصورت فله در طعم های متنوع بصورت عمده عرضه می گردد.این محصول در سراسر ایران طرفداران بسیاری دارد و این موضوع دلیلی بر عرضه گسترده باسلوق توسط مرکز فروش شیرینی و … می باشد.

فروش عمده باسلوق

فروش عمده باسلوق و ارسال به سراسر کشور

کلیه سفارشات و محصولات خریداری شده به تمام نقاط و مقاصد مورد تقاضای مشتریان گرامی در سراسر ایران ارسال می گردد.بدین ترتیب با ارسال غیرحضوری توسط این مجموعه،متقاضیان از صرف هزینه های جانبی از جمله ایاب و ذهاب بی نیاز می گردند.

ثبت سفارش

شما می توانید برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

Instagram
SOCIALICON